|
|
کدخبر: ۱۵۹۶۱۳

خبرگزاری تسنیم: مالک ثروتمند باشگاه پاری سن ژرمن با حمایت از سرمربی تیم فوتبال PSG شایعه کنار گذاشتن این مربی در پایان فصل را تکذیب کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، پس از اینکه تیم فوتبال پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی تن به شکست داد و از راهیابی به جمع ۴ تیم برتر اروپا بازماند، میلیونرهای پاریس یکشنبه شب در هفته سی و سوم لوشامپیونه فرانسه هم یک بر صفر در خانه المپیک لیون شکست را پذیرفتند. پس از این ۲ شکست شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه لوران بلان، سرمربی PSG در پایان فصل جاری از این تیم کنار گذاشته می شود.

ناصر الخلیفی، مالک قطری باشگاه پاری سن ژرمن در گفت و گو با روزنامه «LeParisien» فرانسه گفت: از خواندن گزارش های مختلف در خصوص بلان خیلی غافلگیر شدم. موضوع خیلی ساده است، لوران مربی پاری سن ژرمن است و تأکید می کنم که می خواهم او در پارک دو پرنس بماند. من قبل از بازی برگشت مقابل چلسی هم چنین نظری داشتم و هنوز آن را تغییر نداده ام.

شاگردان لوران بلان که در حال حاضر با ۷۹ امتیاز و اختلافی ۱۰ امتیازی نسبت به موناکو صدرنشین لوشامپیونه هستند، شنبه شب در فینال جام اتحادیه فرانسه به مصاف لیون می روند و امید دارند شکست اخیر مقابل این تیم را جبران کند.

وی افزود: لوران بلان در هر شرایطی تحت حمایتم است و هر اتفاقی که در زمین مسابقه رخ دهد، نظرم تغییر نخواهد کرد. بلان تا پایان فصل آینده با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و حتی در فکر این هستیم که قراردادش را به مدت یک سال دیگر تمدید کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار