|
|
کدخبر: ۱۵۹۶۲۵

همسرم هم نمی دانست مبلغ قراردادم چقدر است اما حالا همه مردم ایران می دانند!

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: همسر من نمی دانست مبلغ قراردادم چقدر است اما حالا همه مردم ایران فهمیدند که من چقدر پول گرفتم!

حسین امامیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درباره انتشار لیست مالی بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران گفت: من از این موضوع ناراحتم و فکر می کنم ناراحتی هم دارد چرا که همسر من حتی نمی دانست که مبلغ قراردادم چقدر است اما حالا همه مردم ایران فهمیدند که من چقدر پول گرفتم! برای من که ۱۰ سال است در این تیم بازی می کنم خیلی بد بود که این اتفاق افتاد اما کاری نمی توانم انجام دهم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مبلغ قرارداد ثبت شده او با لیست منتشر شده مطابقت دارد یا نه، پاسخ داد: من چون از تیم های پایه در نفت حضور داشتم همیشه قراردادم را با این تیم سفید امضاء می کردم و هیچ موقع بحثمالی با باشگاه نداشتم اما حالا که این لیست منتشر شده و رقم قرارداد خودم را با بعضی از بازیکنان دیگر می سنجم ناراحت می شوم. هرچند که فکر می کنم شفاف سازی کار خیلی خوبی است و اگر این لیست برای شفاف سازی منتشر شده کار خوبی انجام شده است.

امامیان در مورد اینکه گفته می شود گل محمدی به دلیل بنری که بعد از بازی با سپاهان رونمایی شده با مسئولان باشگاه نفت قهر کرده، تصریح کرد: راستش خود من هم بنر را دیدم اما آنقدر غرق در اتفاقات بعد از بازی بودیم که متوجه نشدم متن آن نیست و واقعاً خود من فکر می کردم این بنر تبریک به ما برای حضور در آسیا بوده نه چیز دیگری.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار