|
|
کدخبر: ۱۵۹۸۲۴
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیست وسومین دیدار جام حذفی اسپانیا موسوم به " کوپادل ری " در حالی امشب برگزار خواهد شدکه دویست وبیست هشتمین ال کلاسیکو رقم خواهد خورد.

** بارسلونا

در یک طرف میدان بارسلونا قرار داد که این روزها اوقات خوشی را سپری نمی کند، این باشگاه اسپانیایی در این هفته لالیگا باخت تلخی را مقابل گراندا تجربه کرد و هم اکنون درجدول پس از تیم اتلتیکو مادرید در جایگاه سوم قرار دارد دیدار امشب از بسیاری جهات برای بارسایی ها که این روزها به دلیل خبرها و حواشی زیادی که به خود اختصاص داده اند می تواند بسیار مهم و سرنوشت ساز باشد.
کاتالان ها که هم اکنون به خاطر محکومیت فیفا ۱۲ ماه از خرید و فروش بازیکن محروم شده اند و مورد هجمه انتقادات قراردارند در این دیدار در خط دفاع خود دچار مشکلات زیادی هستند، ویکتوروالدز دروازه بان اسطوره ایی این تیم به دلیل مصدومیت جایگاهش را خوزه مانوئل پینتو نامطمئن داده است.

دروازبانی که مسئولان باشگاه بارسلونا را بر آن داشته است تا به هر قیمتی شده ازفیفا باری جایگزینی وی اجازه بگیرند و حداقل یک خرید فوری و اورژانسی داشته باشند.

کارلوس پویول و ژرارد پیکه مدافعان کهنه کار این باشگاه نیز به دلیل مصدومیت نظاره گر بازی از دور خواهند بود.

بارسا که هنوز خاطره تلخ حذف از لیگ قهرمانان را در دیدار با اتلتیکو مادرید فراموش نکرده است، دربازی امشب به آب و اتش خواهد زد تا بتواند با پیروزی وقهرمانی دراین جام قدری از انتقادات بکاهد و دل هوداران را به دست آورد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار