|
|
کدخبر: ۱۵۹۸۵۶

هنوز از قهرمانی در لالیگا ناامید نشده ایم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی بارسلونا پس از شکست برابر رئال مادرید به شاگردانش توصیه کرد به تلاش خود برای حفظ امید قهرمانی شان در لالیگا ادامه دهند. او البته گفت که این شکست در آینده اش تاثیری ندارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا بامداد امروز در فینال جام حذفی اسپانیا با نتیجه ۲ بر یک به رئال مادرید باخت و دومین جام این فصل را هم از دست داد. برای کاتالان هایی که در لیگ قهرمانان اروپا توسط اتلتیکومادرید در مرحله یک چهارم نهایی حذف شدند، حالا تنها لالیگا مانده که در جدول رده بندی آن هم با اتلتیکومادرید صدرنشین ۴ امتیاز فاصله دارند و رئال مادرید را هم با یک امتیاز بالاتر از خود می بینند.

۵ هفته دیگر به پایان لالیگا باقی مانده و خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی بارسلونا با وجود شکست تیمش در ال کلاسیکوی شب گذشته معتقد است که کاتالان ها هنوز نباید از کسب قهرمانی در لیگ ناامید شوند.

مارتینو ضمن عذرخواهی از هواداران بارسا به خصوص آنهایی که برای تماشای بازی به والنسیا سفر کرده بودند، گفت: این شکست درد عمیقی را به من وارد کرد. از هواداران مان به خاطر پیمودن این مسافت طولانی برای حمایت از ما قدردانی و از آنها به خاطر اینکه نتوانستیم جام را کسب کنیم، عذرخواهی می کنم.

وی افزود: می دانیم که شرایط موجود به نفع ما نیست اما باید تا آخرین روز لیگ تلاش مان را انجام دهیم و تسلیم نشویم.

در شبی که نیمار، مهاجم برزیلی بارسا توپ را در اواخر بازی به تیر دروازه کوبید، مسی دوباره در گلزنی ناکام ماند و در واقع گل مارک بارترا اولین گل بارسلونا در ۳ بازی اخیرش بود.

مارتینو در این خصوص خاطرنشان کرد: بارسلونا را به خاطر به ثمر رساندن گل های فراوان می شناسند اما نمی دانم چه شد که ناگهان گل ها در این تیم خشک شدند. در یک سوم دفاعی حریف مشکلاتی داشته ایم که این برای بارسلونا غیرعادی است چرا که معمولاً یکی از بازیکنان ما یک کار انفرادی فوق العاده انجام می دهد و گل می زند. این هفته اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

سرمربی آرژانتینی بارسلونا در پاسخ به پرسشی درباره آینده اش و اینکه در نیوکمپ خواهد ماند یا خیر، گفت: هفته سختی را پشت سر گذاشته ایم و باید راهی برای احیای خودمان پیدا کنیم. اکنون در وضعیت خوبی قرار نداریم اما به نظر من بارسا آینده درخشانی دارد. فکر نمی کنم که آینده کاری خودم نیز به این بازی یا بازی های هفته پیش وابسته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار