|
|
کدخبر: ۱۵۹۹۹۴

سفر گودرزی به استان همدان

وزیر ورزش و جوانان سفری که به استان همدان داشت و چند پروژه ورزشی را در این استان افتتاح کرد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، وزیر ورزش و جوانان سفرهایی به استان های همدان و لرستان داشت و چند پروژه ورزشی را در این استان ها افتتاح کرد.

*بازدید وزیر ورزش و جوانان از پروژه های ورزشی نهاوند

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر به استان همدان، وارد نهاوند شد و از پروژه های ورزشی این شهر بازدید کرد.

محمود گودرزی پس از حضور در شهر نهاوند از محموعه ورزشی علیمرادیان بازدید کرد.

سالن چند منظوره، استخر، خانه کشتی، پروژه ورزشی بانوان شامل استخر سرپوشیده، سالن چند منظوره و زمین فوتبال از جمله اماکنی بود که وزیر ورزش و جوانان به دقت مورد بررسی قرار داد.

محمود گودرزی در حاشیه بازدید از اماکن و پروژه های ورزشی نهاوند ضمن ابراز رضایت از امکانات ورزشی این شهر گفت: نهاوند قطب اصلی ورزش استان محسوب می شود.

*دیدار گودرزی از سردار جانباز و خانواده سه شهید دفاع مقدس شهر ملایر

همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به استان همدان و در اولین برنامه روز دوم سفر، محمود گودرزی با ادای احترام به مقام شامخ رزمندگان ۸ سال جنگ تحمیلی، با خانواده سه شهید شهر ملایرو سردار جانباز دیدار کرد.

وزیر ورزش و جوانان در اولین برنامه دومین روز سفرش به استان همدان به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان و مدیران ادارات شهرستانهای تابعه، فرماندار ملایر و تنی چند از مسئولین استان با حضور در منزل برادران شهید مومنی در روستای طجر، ضمن ادای احترام به مقام شامخ این سه شهید بزرگوار با مادر این عزیزان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار محمود گودرزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ورزشکار استان همدان اظهار داشت: با توفیق الهی، حضور در جمع خانواده معزز شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی موجب شادابی روح می گردد و رسیدگی به امور این عزیزان افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود.

سید عبدی افتخاری مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان نیز گفت: هوشیاری، اخلاص، ایمان و ولایت مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف ناپذیر است و تکریم شهدا و خانواده آنان باید سرلوحه نسل امروز در همه عرصه های زندگی باشد.

در ادامه محمود گودرزی و هیات همراه به دیدار سردار جانباز حسن سارمی رفت و ضمن قدر دانی از رشادتها این جانباز گران قدر گفت: خدمت به جانبازان را اقدامی فرهنگی و ارزشی است. خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند و یاد شهدا اشاعه ارزش های ایثار و پایداری درجامعه است و دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزشهای انقلاب است.

در پایان وزیر ورزش و جوانان لوح تقدیری به این جانباز عزیز ۸ سال دفاع مقدس اهداء کرد.

*کلنگ استخر دانشگاه ملایر به زمین زده شد

با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی کلنگ استخر دانشگاه ملایر زده شد.

مراسم کلنگ زنی استخرسرپوشیده شهرستان ملایر در زمین دانشگاه این شهرستان برگزار شد.

این مراسم با حضورمحمد گودرزی، مدیر کل، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان ملایر، فرماندار شهرستان، روسای هیاتهای ورزشی، جمعی از مسئولان دانشگاه شهرستان و دانشجویان برگزار شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار