|
|
کدخبر: ۱۶۰۰۰۴

کاپیتان تیم ملی موی تای اظهار داشت: در مسابقات جهان مالزی تیم ملی با قدرت ظاهر می شود و به دنبال کسب بهترین نتیجه در این مسابقات هستیم.

وحید روشنی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: مرحله اول اردوی آمادی گی تیم ملی با حضور ۴۵ نفر از بهترین ورزشکاران کشورمان در شهر(آبسرد) دماوند فعالیت خود را آغاز کرد. تمرینات طبق برنامه و با جدیت کامل انجام شده است.

کاپیتان تیم ملی موی تای ادامه داد: شرایط اردو از دوره های قبل بسیار بهتر و مناسب تبر شده است، به طوری که برای اولین بار سالن تمرین دارای رینگ و تشک مرغوب است.

روشنی تصریح کرد: ورزشکاران در اردو از افراد با تجربه در این رشته هستند و از تیم هایی که در این مسابقات شرکت می کند شناخت داریم و در گذشته نیز با آن ها روبرو شده ام که قوی ترین حریفان ما تالیند روسیه و بلاد روس هستند.

کاپیتان افزود: حمداله عبادتی سرپرست جدید انجمن از افراد با تجربه موی تای کشورمان است و برنامه های بسیار خوب برای رشد و توسعه این رشته در کشور در نظر دارد. همانند برگزاری مستمر مسابقات در طول سال که این مسئله باعثترغیب بیش از پیش ورزشکاران و مربیان کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر چه انجمن با مشکلات مالی مواجه است اما تمامی افراد حاضر در اردو از هیچ تلاشی برای حفظ و ارتقاء مقام ایران در سطح بین المللی فروگذار نخواهد کرد. امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و جوانان با نگاه ویژه خود به این رشته حمایت های خود را از این حمایت های خود را از تیم ملی و ورزشکاران موی تای دریغ نکردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار