|
|
کدخبر: ۱۶۰۰۱۴

خبرگزاری تسنیم: ستاره آرژانتینی خط حمله تیم فوتبال یوونتوس با تکذیب شایعه اختلافش با هموطن خود در بارسلونا گفت: نبودن من در تیم ملی ربطی به این موضوع ندارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، کارلوس توس شایعاتی که درباره تیره و تار شدن روابط وی با لیونل مسی در آخرین روزهای حضورش در تیم ملی آرژانتین وجود دارد را تکذیب کرد و گفت این، آن دلیلی نیست که او از تیم ملی آرژانتین تحت هدایت آلخاندرو سابیا کنار گذاشته شده است.

سابیا تمایلی به دعوت از توس برای حضور در تیم ملی آرژانتین ندارد و اعتراف کرد که این بازیکن جایی در میان شاگردان او در جام جهانی ۲۰۱۴ ندارد. در همین راستا گزارش هایی در رسانه های اروپایی منتشر شده مبنی بر اینکه تیرگی روابط میان توس و لیونل مسی دلیل کنار گذاشته شدن مهاجم پیشین منچستریونایتد از ترکیب آلبی سلسته بوده است، موضوعی که ستاره ۳۰ ساله یوونتوس آن را تکذیب کرد.

توس که در این فصل بهترین گلزن تیم فوتبال یوونتوس بوده و با ۱۸ گل زده در رده دوم برترین گلزنان سری A در فصل جاری قرار دارد، در این باره گفت: نمی دانم این اخباری که از وجود رابطه بد میان من و مسی حکایت دارند از کجا منتشر می شوند. ظاهراً همه خیلی دوست دارند که داستان هایی این چنینی بسازند اما حقیقت این است که هیچ مشکلی با مسی ندارم. نبودن من در تیم ملی به خاطر داشتن رابطه بد با مسی نیست.

توس افزود: من و مسی لحظات زیادی را در کنار هم تجربه کرده ایم، کنار هم تمرین داشتیم، با هم بازی کردیم و هرگز چنین چیزی هایی که گفته می شود بین ما رخ نداد. مسی انسان فوق العاده ای است. تصور من این است که این جام جهانی، جام جهانی لیونل مسی است. من برای او آرزوی موفقیت می کنم چون بازیکن خارق العاده ای است. او و کریستیانو رونالدو که در کنارش در منچستریونایتد بازی کرده ام، بهترین فوتبالیست های دنیا هستند.

توس که ۶۴ بار پیراهن تیم ملی آرژانتین را به تن کرده، از سال ۲۰۱۱ به بعد برای آلبی سلسته به میدان نرفته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار