|
|
کدخبر: ۱۶۰۱۱۷

خبرگزاری تسنیم: نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که بیشتر هواداران بارسلونا به اینکه شکست برابر رئال مادرید فینال جام حذفی اسپانیا حق آبی و اناری پوشان بوده است، اتفاق نظر دارند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، به دنبال شکست ۲ بر یک تیم فوتبال بارسلونا برابر رئال مادرید در فینال جام حذفی اسپانیا که به منزله از دست رفتن بهترین فرصت کاتالان ها برای کسب جام و دست خالی به پایان نرساندن فصل جاری بود، نشریه اسپورت کاتالونیا در یک نظرسنجی نظر خوانندگانش را درباره اعتماد به کادر مدیریتی باشگاه برای تقویت تیم جهت حضور در رقابت های فصل آینده جویا شد.

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که بیش از ۹۰ درصد هواداران دیگر به توانایی مدیران باشگاه بارسلونا برای برگرداندن تیم به روزهای اوجش امید ندارند. از ۵ هزار و ۶۷ نفری که در نظرسنجی اسپورت شرکت کرده اند، ۹۶ درصد(۴ هزار و ۸۵۳ نفر) خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا و همکاران او را برای مدیریت باشگاه در فصل آینده فاقد صلاحیت دانسته اند.

یکی دیگر از آمار جالب توجه این نظرسنجی آن است که بیش از ۹۰ درصد کاربران، بارسلونا را سزاوار شکست برابر رئال مادرید دانسته اند. طبق نتایج این نظرسنجی، ۹۳ درصد از ۴ هزار و ۹۷۶ نفر کاربر سایت اسپورت، به این سوال که آیا بارسا در فینال جام حذفی اسپانیا مستحق شکست بود یا خیر پاسخ مثبت دادند و تنها ۷ درصد معتقد بودند که تیم تحت هدایت خراردو مارتینو باید قهرمان می شد.

شکست بارسا که از لیگ قهرمانان اروپا هم حذف شده است، در حالی رخ داد که این تیم در لالیگا هم ۴ امتیاز با اتلتیکومادرید، صدرنشین جدول رده بندی رقابت ها فاصله دارد و کارش برای سبقت گرفتن از روخی بلانکو و رئال مادرید رده دومی بسیار سخت به نظر می رسد. این اتفاق سبب شده که اکثر هواداران بارسلونا از قهرمانی تیم شان در لالیگا هم قطع امید کنند.

نتایج نظرسنجی اسپورت نشان می دهد که از ۳ هزار و ۶۸۱ نفر، ۳ هزار ۳۰۰ نفر(۹۰ درصد) به قهرمانی بارسلونا در فصل جاری لالیگا دیگر امیدی ندارند و تنها ۳۵۱(۱۰ درصد) گفته اند که شاگردان مارتینو این فصل می توانند از عنوان قهرمانی اش دفاع کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار