|
|
کدخبر: ۱۶۰۲۱۴

توقع فدراسیون برای گرفتن بازیکنان نا به جا بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مسائل مالی، رفتن بازیکنان، عدم بازی زیبا و توزیع نامتوازن پول از اصلی ترین مشکلات استقلال در فصل جاری بود.

مجید نامجومطلق در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد شکست استقلال مقابل الشباب عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال مقابل الشباب عربستان عملکرد خوبی داشت اما متاسفانه با قبول شکست از دور رقابت ها کنار رفت. استقلال مقابل تیمی بازی می کرد که از بهترین های آسیا است. آنها در فاز هجومی تیمی قدرتمند بودند. استقلال تا قبل از دریافت گل تساوی عملکرد خوبی داشت.

وی افزود: بعد از اینکه بازی به تساوی رسید با توجه به اینکه استقلال از رقابت ها حذف می شد بازیکنان بسیار دست پاچه ظاهر شدند. همین مسئله باعثشد الشباب گل برتری را وارد دروازه کند و استقلال شکست بخورد.

نامجومطلق با اشاره به اینکه عملکرد بد این تیم در دیدارهای ابتدایی باعثشد استقلال از آسیا حذف شود، گفت: استقلال فقط مقابل الشباب و در دیدار با الجزیره خوب کار کرد. حذف استقلال به خاطر عملکرد بد در سه دیدار اول رقم خورد. امیدوارم مدیریت باشگاه و کادرفنی با تصمیماتی که می گیرند تیم خوبی را سال بعد آماده حضور در رقابت ها کنند.

وی در مورد قضاوت بد داور مسابقه استقلال و الشباب خاطرنشان کرد: به نظر من در صحنه پنالتی داور اشتباه کرد. البته کارشناسان داوری باید در این مورد نظر بدهند اما به عنوان فردی که از تلوزیون بازی را نگاه می کردم تصمیم او بسیار سخت گیرانه بود و همان گل باعثشد شیرازه استقلال بر هم بریزد. در کل استقلال باید قوی تر عمل می کرد تا یک تصمیم داور تا این اندازه روی کار تیم تأثیر نگذارد.

پیشکسوت استقلال در ادامه تأکید کرد: چند عامل باعثشد استقلال از رقابت های آسیایی حذف شود. شرایط سنی بازیکنان، ترک تیم از سوی تعدادی از بازیکنان در نیم فصل، عدم ارائه بازی زیبا و عدم توزیع نا عادلانه پول که مربوط به مدیریت باشگاه می شود باعثشد تیم نتواند عملکرد خوبی داشته باشد. عامل آخری که بیان کردم باعثشد حس همدلی بین بازیکنان کم شود. متاسفانه در نیم فصل نیز تیم به خوبی تغذیه نشد تا استقلال یکی از بدترین فصل های خود در چند سال اخیر را پشت سر بگذارد.

نامجومطلق در مورد اینکه چرا استقلال امسال بازی زیبا به نمایش نمی گذاشت، خاطرنشان کرد: متاسفانه جنس استقلال جور نبود و اگر بخواهیم بهتر بگوییم تیم خوب بسته نشد. برخلاف انتظاری که از قلعه نویی داریم او امسال تیم خوبی را نبست. یکی از بزرگترین حسن های قلعه نویی این است که او همیشه تیم را خوب می بندد اما امسال این اتفاق را مشاهده نکردیم. امیدوارم با استفاده از تجربه امسال سال آینده تیم خوبی بسته شود. استقلال امسال تیمی پیر و فاقد شادابی بود و همین مسئله باعثشد کادرفنی نتواند نتیجه خوبی بگیرد. متاسفانه تماشاگران امسال بازی های زیبایی از استقلال مشاهده نکردند.

وی در مورد اردوی تیم ملی در آفریقا و اینکه آیا برگزاری اردو با ۱۱ نفر می تواند بازدهی مثبتی داشته باشد، تصریح کرد: این اتفاق اصلا خوب نیست. باید برنامه ریزی مناسبی صورت می گرفت تا دچار این مشکل نشویم. در هیچ جای دنیا تیمی با حضور ۱۱ بازیکن به اردو نمی رود. باشگاه با توجه به هزینه ای که کرده می خواهد از بازیکنش در شرایط حساس استفاده کند و نمی تواند وقتی بازی حساسی دارد بازیکن را به تیم ملی بدهد. در هیچ کجای این مشکلات را نمی بینید و متاسفانه توقع فدراسیون نا به جا بود. تمام این مشکلات به عدم برنامه ریزی و اعتماد باشگاه و تیم ملی بر می گردد. امیدوارم هر چه می شود در نهایت منجر به موفقیت فوتبال ایران و تیم ملی شود.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار