|
|
کدخبر: ۱۶۰۲۴۳

تیم والیبال بانوان متین ورامین در نخستین دیدار خود از مسابقات جام باشگاه های آسیا مقابل نماینده تایلند با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سیما صدیقی پس از شکست تیمش مقابل نماینده تایلند اظهار داشت: از بازی بازیکنانم راضی بودم اما آن چیزی که باعثبرتری تیم تایلند شد تجربه بالای بازیکنان تایلند بود.

وی ادامه داد: بازیکنان تایلند با توجه به تجربه ای که داشتند با آرامش بیشتری بازی کردند اما از سوی دیگر بازیکنان ما هم آنچه که باید در مسابقه به نمایش می گذاشتند، در زمین نشان دادند هر چند اشتباهاتی داشتند که باعثشد در نهایت بازی را واگذار کنند.

سرمربی تیم والیبال بانوان متین ایران با بیان این که تیم ایران نسبت به سال های گذشته در زمین تفاوت داشت، افزود: بازیکنان ما در سال های گذشته یک والیبال آماتور را به نمایش می گذاشتند این بار مقابل حریف حرفه ای بازی کردند. والیبالیست های ما دریافت و دفاع بسیار خوبی روی تور داشتند هر چند در حمله خوب ظاهرنشدند و سرویس هایشان نیز در حد انتظار نبود اما در مجموع بی تجربگی آن ها باعثشد نتوانند نتیجه مطلوبی بگیرند.

وی در پاسخ به این که به نظر می رسد، تیم ایران در ست سوم مقابل حریف خود تسلیم شده بود؟

گفت: نمی توانم چنین چیزی را بپذیرم ما تا اواسط گیم سوم خوب جنگدیدیم و پس از آن احساس می کنم که بازیکنان تلاش خود را کردند و توان خود را گذاشتند ولی دیگر نتیجه ای نداشت.

سرمربی تیم متین ایران درباره بازی تیمش مقابل ژاپن هم گفت: ژاپن تیم بسیار خوب و سرعتی است و تجربه بسیار بالایی دارد البته بازیکنان ما هم پر انگیزه هستند و برای گرفتن نتیجه به این مسابقات آمده اند. تلاش ما این است که بهترین بازی را مقابل آن ها نشان دهیم.

صدیقی افزود: تایلند در این بازی جمعیت زیادی را به عنوان تماشاگر به سالن آورده بود که این موضوع بازی را برای بازیکنان سخت می کرد اما ژاپن از چنین موقعیتی برخوردار نیست و این موضوع نقطه قوتی برای تیم ما محسوب می شود. از سوی دیگر در نظر داریم فردا که بازی تیم ژاپن را از نزدیک نگاه کنیم تا آشنایی بیشتری با این تیم پیدا کنیم.


انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار