|
|
کدخبر: ۱۶۰۲۷۷

پس از اعلام بدهی ۶۰ میلیاردی از سوی وزیر ورزش

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسات ابتدایی هیئت مدیره رویانیان به ما گفت که از گذشته ۲۰ میلیارد تومان بدهی باقی مانده است.

محمد جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در واکنش به اظهارات محمود گودرزی مبنی بر اینکه بدهی باشگاه پرسپولیس ۶۰ میلیارد تومان است اظهار داشت: احساس می کنم باید در این مورد خاص موشکافی بیشتری صورت بگیرد و واقعیت ها بیان شود. باید مشحص شود که چه کسی ۶۰ میلیارد تومان بدهی بالا آورده است. اگر این بار هم وزارتخانه کوتاه بیاید این بدهی تا سال آینده ۸۰ تا ۹۰ میلیارد تومان می شود؛ اگر هم وزارتخانه پول را پرداخت کند نفرات بعدی که می آیند با خیال راحت بدهی بالا می آورند.

وی ادامه داد: به نظر من وزیر ورزش کار منطقی انجام می دهد که این مسائل را مطرح می کند. باید معلوم شود چرا پرسپولیس به این اندازه بدهی دارد، مگر مدیران قبلی چه کار کرده اند که این مقدار بدهی وجود دارد؟

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چقدر از ۶۰ میلیارد بدهی متعلق به محمد رویانیان است، عنوان کرد: من گزارش حسابرسان وزارت ورزش را نخواندم و آقای گودرزی هم چون به این گزارش ها دسترسی دارد این ارقام را اعلام کرده است. فقط باید بگویم در جلسات ابتدایی هیئت مدیره رویانیان به ما گفت که از گذشته ۲۰ میلیارد تومان بدهی باقی مانده اما حالا می گویند بدهی پرسپولیس ۶۰ میلیارد تومان شده است.

جمشیدی تصریح کرد: این یک اتفاق ناگوار برای باشگاهی است که پتانسیل زیادی برای درآمدزایی دارد. این موضوع کار را برای آیندگان هم مشکل می کند. اگر قرار باشد یک مدیر کارآمد به پرسپولیس بیاید وقتی با بدهی ۶۰ میلیاردی مواجه شود فرار می کند. این مشکل در آینده پرسپولیس تاثیر مستقیم دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار