|
|
کدخبر: ۱۶۰۲۸۲

کاپیتان والیبال بانوان متین ورامین ایران پس از باخت مقابل نمانیده میزبان در باشگاه های زنان آسیا گفت: ما تلاش خود را کردیم و به بازی های بعد امیدواریم.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فرنوش شیخی پس دیدار با " ناخونرات چاسیما " تایلند اظهار داشت: فکر نمی کردم که نتیجه را واگذار کنیم. انتظار برد داشتیم ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. در جاگیری اشتباه داشتیم و بعض مواقع که بازی گره می خورد و باید خلاقیت بازی را عوض کنیم. در پوئن ۱۵،۱۶ با اختلاف یک امتیاز بالا می آمدیم اما پس از آن هیچ نقشه ای برای تغییر بازی نداشتیم.

وی افزود: تایلند تیم میزبان بود و خوب بازی کرد. ما تلاش خود را کردیم. آن ها ما را آنالیز کردند و تلاش خود را کردیم اما آنها مدل بازی خود را عوض کردند. البته الان هم اصلا ناامید نشدیم و کار اصلی ما از حالا شروع می شود.

کاپیتان نماینده ایران در این مسبقات گفت: ژاپن سرعتی ترین تیمی است که با آن ها بازی داریم و یکی از بهترین تیم های خود را فرستاده است. تمام تلاش خود را می کنیم و برای برد وارد زمین می شویم. فیلم بازی را هم می بینیم و نقاط قوت و ضعف خود را بررسی می کنیم. سخت است اما می توانیم حتی به برد مقابل این تیم هم فکر می کنیم. ما در توپ گیری و حمله زیاد خوب نبود. اما چون تیم باخته است نمی توانیم بگوییم که خوب بازی کرده ایم. خوب بودن تک به تک مهم نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار