|
|
کدخبر: ۱۶۰۵۳۰

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین معتقد است تیم برزیل کماکان یکی از بهترین های جهان است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانبه نقل از فیفا؛ سابلا سرمربی تیم آرژانتین در مصاحبه ای اختصاصی با سایت فیفا نگاهی به تجربیات جام جهانی قبلی اش می اندازد.

شما قبلا در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه دستیار بودید آیا می توانید این دو تجربه را با هم مقایسه کنید؟

این دو تجربه کاملا با هم متفاوت است همیشه فشار بر سرمربی بیشتر از دستیاری است تنها کاری که در گذشته انجام می دادم کمک به سرمربی بوده است، اما در حال حاضر من تصمیم گیرنده هستم رقابت همان است اما شغل تغییر کرده است.

آیا اتفاقی در جام های جهانی قبلی افتاده است که شما سعی کنید در این جام جهانی نیافتد؟


من فکر می کنم بازیکنان انرژی شان را در زمان های خاصی در این تورنمنت نگه خواهد داشت در جام جهانی قبلی بازیکنان نتوانستند انرژی خود را تقسیم کنند و هیجان زیاد کار دست تیم ما داد من سعی خواهم کرد در برزیل تا جای ممکن آرامش بازیکنانم را کنترل کنم.

در مصاحبه ای که در سال ۲۰۱۲ انجام داده بودید معتقد بودید تیم های اسپانیا و آلمان بهترین تیم های جهان هستند، آیا در حال حاضر همان نظر را دارید؟

من فکر می کنم برزیل را هم می توان به لیست اضافه کنم من از بازیهای زیبای برزیلی ها در جام کنفدراسیون ها تعجب نکردم آنها همیشه عالی بوده اند همین دلیل توانسته پنج بار قهرمان جام جهانی شود اگر شما به تاریخچه ی تیم فوتبال برزیل نگاه بیاندازید می بینید که آنها همیشه یکی از تیم های خوب جهان بوده اند برزیلی ها توانایی فیزیکی بالا و تکنیک فوق العاده ای دارند در این جام جهانی که میزبان هستند شانس بیشتری برای قهرمانی دارند البته در خانه بازی کردن ممکن است همیشه به نفع یک تیم نباشد ممکن است گاهی اوقات جو استادیوم و هواداران خودی بر روی عملکرد بازیکنان تاثیر منفی بگذارد البته تیم برزیل در جام کنفدراسیون ها در خانه بازی کرد و توانستند به خوبی بازی ها را کنترل کنند.

آیا می توانید پیش بینی کنید کدام دو تیم برگزار کننده ی بازی فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است؟

اگر به قرعه کشی ها نگاه کنید متوجه خواهید شد هر اتفاقی ممکن است در جام جهانی رخ دهد من خودم را خیلی درگیر پیش بینی نمی کنم.

تیم های اروپایی زیادی در بین شانس های قهرمانی جام جهانی به چشم نمی خورند فکر می کنید آب و هوای برزیل عامل این موضوع باشد؟

بستگی دارد، بازی در شمال و جنوب آمریکا متفاوت است بازی در مکزیک، شیلی و آرژانتین با هم متفاوت است.

آیا شما نام دروازه بانان تیمتان را پیشاپیش اعلام کرده اید بر بازی آنها تاثیر نمی گذارد؟

من اسامی آنها را اعلام نکردم تنها چیزی که گفتم این بود که این سه نفر ممکن است در لیست نهایی باشند آنها دروازه بانان خیلی خوبی هستند و با این کار فکر می کنم می توانم به آنها اعتماد به نفس بدهم، در هر پستی باید رقابت سالم به وجود بیاوریم.

آیا برایتان سخت است که به بازیکنی بگویید نمی تواند همراه تیم به جام جهانی بیاید؟

بله بسیار مشکل است البته فراموش نکنید خود من هم بازیکن بودم خراب کردن رویای یک بازیکن بسیار سخت است زمانش که برسد من این مشکل را حل خواهم کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار