|
|
کدخبر: ۱۶۰۵۵۱

نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال فردا(یکشنبه) آغاز می شود و مهرام با دانشگاه آزاد و پتروشیمی و ذوب آهن با هم دیدار می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از فردا آغاز می شود و ۴ تیم مهرام، دانشگاه آزاد، پتروشیمی بندرامام و ذوب آهن اصفهان که به این مرحله رسیده اند، تمام تلاش شان برای فینالیست شدن است.

در این بین اکثر کارشناسان شانس تیم های پتروشیمی و مهرام را برای رسیدن به فینال بیشتر از دو تیم دیگر می دانند، اما باید دید در دربی تهران و جدال رفت و برگشت پتروشیمی و ذوب آهن چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

در تهران، مهرام و دانشگاه آزاد باید جدال حساسی با یکدیگر داشته باشند. هر دو تیم در مرحله مقدماتی یک برد و یک شکست را مقابل هم کسب کرده اند و فردا جدال سختی را با یکدیگر برای صعود آغاز خواهند کرد.

در دو دیدار نخست مهرام در تالار بسکتبال آزادی تهران میزبان است و سپس باید به سالن دانشگاه آزاد برود.

مهرام با در اختیار داشتن سه بازیکن اصلی تیم ملی بسکتبال و دانشگاه آزاد با دو یار خارجی، و ترکیبی از جوانان و با تجربه ها رقابت بسیار نزدیکی با هم خواهند داشت. رقابتی که به طور کلی متفاوت از دور مقدماتی خواهد بود.

در بندر امام هم پتروشیمی مدعی که دو یار خارجی جدید جذب کرده است، میزبان ذوب آهن است. ذوب آهنی ها نتوانستند یار دوم به خدمت بگیرند و باید دید چه نتیجه ای مقابل غول های پتروشیمی کسب خواهد کرد. شاگردان مهران حاتمی که اردوی چند روزه ای را هم در کیش داشته اند به نظر می رسد وضعیت بهتری نسبت به رقیب اصفهانی خود دارند.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

یکشنبه ۳۱ فروردین

مهرام - دانشگاه آزاد(ساعت ۱۶)

پتروشیمی بندرامام - ذوب آهن(ساعت ۱۶)

دوشنبه اول اردیبهشت

مهرام - دانشگاه آزاد(ساعت ۱۵)

پتروشیمی بندرامام - ذوب آهن(ساعت ۱۶)

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار