|
|
کدخبر: ۱۶۰۶۱۴

۵۴ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

به نظر سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان هیچ فناوری ای بهتر از تکنولوژی «خط دروازه» در شرایط کنونی نیست و مربی برای کسب موفقیت نیاز به کمک همکارانش دارد.

به گزارشخبرگزاری فارس، «یواخیم لو» که تیمش ۵۴ روز دیگر در پیکارهای برزیل ۲۰۱۴ با پرتغال، آمریکا و غنا رقابت خواهد کرد تا بخت خود را برای کسب مقام قهرمانی در آمریکای جنوبی بیازماید، روز گذشته در مصاحبه ای حرف های قابل تاملی زد.

وی در بخشی از صحبت هایش عنوان کرد بهترین فناوری برای تشخیص گذشتن توپ از خط دروازه، سیستمی است که داخل توپ فوتبال «بردی دیجیتالی» گذاشته می شود و دروازه ها به یکسری سنسورها مجهز می شوند تا مشخص شود توپ از خط عبور کرده یا خیر.

لو اظهار داشت: نمی توانم تصور کنم در سال های آینده تکنولوژی ای به وجود آید که جانشین سیستم پیشرفته جاری شود. در آْینده این امکان هست که روشی جدید برای جایگزینی برد داخل توپ فوتبال یا دوربین در دروازه ها استفاده شود اما اکنون فراتر از امکانات فنی موجود وجود ندارد.

مربی ۵۴ ساله همچنین معتقد است کار یک مربی پیچیده تر و گسترده تر از گذشته شده است. وی در این باره عنوان کرد: نسبت به گذشته مربی امروزی نیاز به داشتن قابلیت های بیشتری برای هدایت و پیش بردن تیمش دارد. او نیاز به اعتماد دارد و از توانایی فیزیکی خوبی نیز باید برخوردار شود.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار