|
|
کدخبر: ۱۶۰۶۲۰

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی کاملاً اطمینان دارد که ۲ رقیب اصلی اش در این فصل از رقابت های لیگ برتر در فاصله باقیمانده تا پایان رقابت ها متوقف می شوند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچسترسیتی در شرایطی به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر امید دارد که در فاصله ۴ هفته به پایان رقابت ها از لیورپول صدرنشین ۶ امتیاز کمتر دارد و حتی با پیروزی در یک بازی معوقه اش هم نمی تواند کاری از پیش ببرد اگر قرمزپوشان مرسی ساید و همچنین چلسی به روند پیروزی های شان ادامه دهند.

با این حال مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی آبی پوشان شهر منچستر اطمینان دارد که این دو تیم در چهار هفته آخر لیگ برتر امتیاز از دست می دهند.

پیگرینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من کاملاً مطمئنم که دیگر تیم ها هم در هفته های باقیمانده امتیاز از دست می دهند، این تیم ها می توانند لیورپول و چلسی هم باشند، همانطور که ما در بازی قبلی مان امتیاز از دست دادیم. ما باید برای کسب حداکثر امتیازات از بازی های باقیمانده خود تلاش کنیم. ببینیم آخر فصل کدام تیم جام را خواهد برد.

برخلاف لیورپول که از ۱۰ بازی اخیرش ۱۰ پیروزی کسب کرده است، سیتی لنگان لنگان در حال حرکت به سوی خط پایان است، چرا که از چهار بازی اخیرش تنها یک پیروزی کسب کرده است. شانس قهرمانی سیتی که آخرین بار دو سال پیش آن را کسب کرد، به دلیل مصدومیت مهره های کلیدی این تیم به شدت کاهش پیدا کرده است.

بعید نیست که این مصدومیت ها روی عملکرد من سیتی در بازی روز دوشنبه اش برابر وست برومویچ هم تاثیر بگذارد، چرا که پیگرینی اعلام کرد ۳ هافبک تیمش احتمالاً به این بازی نمی رسند.

وی تصریح کرد: وضعیت یحیی توره همچنان مانند قبل است، همینطور داوید سیلوا و خسوس ناواس. هر سه آنها مصدوم هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار