|
|
کدخبر: ۱۶۰۶۶۱

مسابقات تنیس فیوچرز:

تونی اندروویچ از کرواسی و مارتین وایسه از فرانسه موفق شدند با شکست حریفان خود به مرحله پایانی رقابت های فیوچرز راه یابند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،مرحله نیمه نهایی جدول اصلی رقابت های بین المللی فیوچرز کیش با حضور ۴ تنیسور برتر برگزار شد و در نهایت تونی اندروویچ از کرواسی و مارتین ویس از فرانسه توانستند با عبور از سد حریفان خود راهی فینال پایانی بازی ها شوند و در بخش ۲ نفره نیز تیم ۲ نفره از فرانسه موفق شدند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی این رقابت ها در بخش انفرادی تونی اندروویچ از کرواسی با نتیجه(۵-۷ و ۲-۶) از سد کالین وان بن از هلند عبور کرد و در دیگر دیدار این مرحله الکسیس موزیالک از فرانسه با نتیجه(۴-۶،۶-۴(۵) ۶-۷) از مارتین وایسه از فرانسه شکست خورد تا تکلیف نفرات راه یافته به مرحله فینال بازی ها مشخص شود.

فینال این رقابت ها در بخش ۲ نفره نیز پیگیری شد و تیم های ۲ نفره وادیم الکسانکو – الکساندر کوشکوو از اکراین و جروم اینزریلو از فرانسه – مارتین ویس از فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت تنیسورهای فرانسوی موفق شدند با نتیجه(۲-۶ و ۳-۶) به پیروزی برسند و عنوان قهرمانی را تصاحب کنند.

به این ترتیب هفته چهارم این رقابت ها امروز(۳۰ فروردین) با برگزاری دیدار فینال به پایان می رسد.

همچنین جدول مقدماتی هفته پنجم مسابقات با انجام مراسم فرعه کشی از امروز آغاز می شود که در این مرحله ۴۸ تنیسور حضور دارند که از بین آنها ۲۹ شرکت کنندگی به نمایندگی از کشورمان حضور دارند.

آروی شاندور از مجارستان به عنوان سرداور امیر حسین موسوی، مسیح صلاح، محسن خداپرست، امین مهدویان و مهدی ملک زاده نیز به عنوان داور در این تورنمت ۳ هفته ای قضاوت می کنند.

یاد آور می شود: هفته چهارم تا ششم این رقابت ها به میزبانی فدراسیون تنیس کشورمان و با همکاری موسسه فرهنگی ورزشی آپت با سرداوری در جزیره کیش برگزار می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار