|
|
کدخبر: ۱۶۰۶۹۱

باشگاه و بازیکن مقابل تیم ملی نیستند

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: هیأت مدیره و سهامداران باشگاه در مورد عملکرد تیم پاسخ می خواهند و نمی توانستیم خودمان را کیسه بوکس کنیم.

مسعود تابش در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مور شرایط سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ما در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بد کار نکردیم. در دیدار ابتدایی مقابل السد قطر در نیمه دوم با وجود اینکه توپ و میدان را در اختیار داشتیم با دریافت ۲ گل در نهایت شکست خوردیم. مقابل الاهلی امارات داور کره ای ما را اذیت کرد و حتی در اعتراضی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم آنها اعتراض ما را پذیرفتند. در نهایت شرایط به نحوی شد که در دو بازی گذشته عملکرد خوبی داشتیم و با امید بسیار زیاد برای صعود به مرحله بعد به مصاف الهلال عربستان برویم.

وی افزود: در مقابل الهلال عربستان با یک تساوی صعود ما قطعی می شود اما در این دیدار برای کسب پیروزی به میدان می رویم و امیدواریم به موفقیت برسیم.

قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد اینکه آیا خبر خط خوردن نام ۶ بازیکن آفریقای جنوبی در روحیه بازیکنان تأثیر منفی نگذاشته است، اظهار داشت: در این چند روز سعی کردیم با بازیکنان صحبت کنیم تا از این مسئله آسیبی نبینند. امیدوارم سوء تفاهمات به وجود آمده هر چه سریعتر برطرف شود. فولاد خوزستان با توجه به اینکه صعودش قطعی شده و استقلال و تراکتورسازی با توجه به اینکه سقوط شان قطعی شده است بازیکنان خود را به تیم ملی دادند اما دیدار مقابل الهلال برای ما حیاتی است. اگر سه شنبه گذشته ۶ بازیکن ملی خودمان را نداشتیم و ۴ - ۵ گل دریافت می کردیم به حیثیت ملی فوتبال ایران ضربه نمی خورد. ما با حضور ملی پوشانمان و پیروزی مقابل السد قطر به حیثیت ملی فوتبال ایران کمک کردیم. اگر بازیکنانمان نباشند امکان حضور قدرتمند با تمامی توان را نداریم. امیدوارم بازیکنان سپاهان به اردو دعوت شوند و اصلا چنین بحثهایی به میان نیاید. بازیکنان و باشگاه مقابل تیم ملی نیستند بلکه هدف ما تعامل است. در دیدار مقابل السد قطر به حضور بازیکنانمان نیاز داشتیم و ما نیز به عنوان مسئولان باشگاه باید پاسخگوی هیأت مدیره و سهامداران باشگاه باشیم. نمی توانیم خودمان را کیسه بوکس کنیم و آن وقت هر کس که خواست ضربه به ما بزند.

قائم مقام سپاهان در مورد اینکه آیا در صورت حضور سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی این تیم از بازیکنان ملی استفاده خواهد کرد، تصریح کرد: باید منتظر آن موقع برسیم و ببینیم چه شرایطی پیش می آید. باید تعداد نفراتی که به تیم ملی دعوت می شوند را بررسی کنیم و آن وقت تدبیر مناسبی برای این مسئله داشته باشیم. ممکن است تا آن زمان تعدادی از بازیکنان ما خط خورده باشند و باید ببینیم شرایط به چه شکلی است.

وی در مورد اینکه آیا مهرزاد خلیلیان در فدراسیون فوتبال حاضر می شود، عنوان کرد: خلیلیان فردا به عربستان می رود و با توجه به مشغله کاری که دارد او نمی تواند امروز به فدراسیون برود و من به جای او این کار را انجام می دهم. ما توضیح می دهیم که با تمام وجود در خدمت تیم ملی هستیم. هیچ تقابلی وجود ندارد. آیا تاکنون توانستیم یکی از لژیونرها را به اردوی تیم ملی بیاوریم. حتی نتوانستیم در این رابطه با باشگاه های آنها صحبت کنیم. سپاهان در حال حاضر برای صعود به مرحله بعدی شانس دارد. نیاز داشتیم از تمام بازیکنان خود استفاده کنیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار