|
|
کدخبر: ۱۶۰۶۹۷

ورزش یعنی فوتبال و پول ریختن به حساب استقلال و پرسپولیس

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین تیم واترپلوی جوانان کشورمان گفت: هیچ پولی در ورزش نیست و در این بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم سر پول ندادن به فدراسیون ها دعوا دارند.

وحید رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر پاسخ به این سوال که چه اتفاقی رخ داد که با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو قطع رابطه کردید، اظهار داشت: فدراسیون شنا خانه ما است اما خانه ای است که هوای ما را ندارد. برای سال جدید در خصوص مسائل مختلف صحبت کرده ایم اما هنوز توافقی حاصل نشده است.

وی افزود: قرار است فردا یا پس فردا نشستی در فدراسیون در خصوص مسائل جاری برگزار شود. هیچ مشکلی بین من و رضوانی، رئیس فدراسیون نیست. ما خیلی با هم رفیق هستیم و در یک سال اخیر هم به خاطر شخص رضوانی، نادر غفوری و سیروس طاهریان در کنار فدراسیون فعالیت کردم. در واقع ما به خاطر رفاقت کار کردیم.

سرمربی پیشین تیم واترپلوی جوانان با بیان اینکه مشکل ما سیستماتیک است، عنوان کرد: پولی در ورزش نیست. ورزش یعنی فوتبال و پول ‎ هم یعنی جاری شدن آن به حساب استقلال و پرسپولیس. مشکل سیستماتیک یعنی قهر بودن آموزش و پرورش با وزارت ورزش و جوانان.

او ادامه داد: کمیته ملی المپیک برای وزارت ورزش می زند و وزارت ورزش هم برای کمیته ملی المپیک. هر ۲ نهاد سر پول ندادن به فدراسیون ها دعوا دارند. در این بین محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا به من قول می دهد اما جیب او خالی است و نمی تواند قولش را عملی کند. من هم در نهایت احترام به او می گویم دیگر نمی خواهم خجالت مرا بکشی. به او گفتم سیستم خراب است، اگر شما می ایستید من نمی مانم.

رضایی با بیان اینکه تصمیمات اشتباه فنی هم صورت گرفته است، یادآور شد: نسبت به مسائل فنی هم انتقاداتی دارم اما هنوز از مسائل مالی رد نشده ایم که بخواهیم به مسائل فنی برسیم. این هم نیست که فکر کنید من زیاده خواهی کرده ام.

وی تصریح کرد: من با مشکل سیستم ورزش کنار نیامدم. این مشکلات کاری می کنند که افراد از ورزش دور شوند. مبارزه ای نمی کنم که بگویم چون شما اشتباه فکر می کنید من از فدراسیون بیرون می آیم اما اشتباهات به قدری زیاد شده که تبدیل به سدی در مسیر موفقیت شده است.

رضایی گفت: یک زمان می بینید پدر خانواده خسیس است اما کار راه می افتد. زمانی هم هست که علاوه بر خسیس بودن، چیزی هم به خانه نمی آورد و بچه ها از گرسنگی می میرند. هم اکنون ما در حال مردن هستیم.

سرمربی پیشین تیم واترپلوی جوانان خاطرنشان کرد: تصمیمات فنی اشتباه هم وجود دارد که بخشی هم به همان داستان مشکلات سیستماتیک ارتباط دارد. انگار آدم پولی ندارد که بخواهد نفرات خردمندتری بیاورد.

وی درمورد اینکه استعفا داد یا برکنار شد، گفت: هیچ کدام. در صحبت با رضوانی خواسته هایم را مطرح کردم و ایشان هم آن چیزی را که می توانست انجام بدهد گفت ولی بحثتمام نشد. پس از آن هم به دلیل اینکه توافقی حاصل نشد، سر تمرینات نرفتم. ظاهرش این می شود که وحید رضایی را قبول نکردند و مولر بالای سر بچه ها است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار