|
|
کدخبر: ۱۶۰۷۷۶

خبرگزاری تسنیم: مسابقات جام برترین های دارت در ورزشگاه شهید کشوری تهران برگزار شد و قهرمان بخش های آقایان و بانوان مشخص شدند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، ۳۲ بازیکن برتر رنکینگ کشور در سال ۹۲ در بخش آقایان به مصاف یکدیگر رفتند که در بازی فینال، سید حسین پیشوایی با برتری ۷ بر ۲، کامبیز حافظی بازیکن تهرانی و نفر دوم رنکینگ کشوری را شکست داد و ضمن کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات توانست به اردوی انتخابی تیم ملی راه پیدا کند.

همچنین داریوش خورشیدی از استان فارس به همراه حسین اعرابی از استان اصفهان ضمن کسب مقام سوم مشترک توانست مجوز حضور در اردوی انتخابی تیم ملی را کسب نماید.

در رده بانوان نیز پس از ۵ دوره مسابقه در طول سال ۹۲،۱۶ بانوی برتر رنکینگ کشوری در یک مسابقه حساس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ساجده احمدی از استان گلستان توانست ضمن شکست ۵ بر یک هم استانی خویش با نام سونیا جرجانی و کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات مجوز حضور در اردوی انتخابی تیم ملی را به دست آورد.

بازی نیمه نهایی نیز بین سارا خدادادی از استان خوزستان و ترانه برکتی از استان فارس انجام شد که با نتیجه ۴ بر ۳ به سود خدادادی به پایان رسید و وی ضمن کسب مقام سوم توانست به همراه احمدی و جرجانی به اردوی تیم ملی دعوت شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار