|
|
کدخبر: ۱۶۰۷۸۹

همه نفرات حاضر در اردوها باید تا لحظه آخر آماده باشند

رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: اسامی نفراتی که در انتخابی تیم ملی جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده بودند بدون هیچ گونه تغییری به اتحادیه آسیا ارسال شد.

به گزارشخبرگزاری فارس، بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا پنجم تا هشتم خردادماه سال جاری درشهر تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد. به همین دلیل مسئولان برگزاری مسابقات ۲۹ فروردین ماه را آخرین زمان اعلام اسامی ملی پوشان خود اعلام کرده بودند.

به همین دلیل مسئولان فدراسیون فرزان آشورزاده، بهنام اسبقی، علیرضا نصر، مهدی خدابخشی، یوسف کرمی و مرتضی شیری در بخش مردان و فریده رشیدی، پریسا قربانی، سوسن حاجی پور، پریسا فرشیدی، شکرانه ایزدی و اکرم خدابنده در بخش بانوان را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به اتحادیه آسیا معرفی کردند. این در حالی است که پیش از این سرمربی تیم ملی با نتایجی که تیم ملی در تورنمنت آلمان کسب کرد در مصاحبه های خود مدعی شده بود که احتمال تغییر در برخی از اوزان وجود دارد، اما حالا شاهدیم که اسامی ارسال شده به اتحادیه آسیا بدون هیچ گونه تغییری به اتحادیه آسیا ارسال شده است.

غلامحس ذوالقدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد ارسال اسامی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با توجه به انتخابی که ما در ۱۵ فروردین ماه برگزار کرده بودیم اسامی همان نفراتی که در انتخابی ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده بودند را به اتحادیه آسیا ارسال کردیم.

وی افزود: در واقع در بین اسامی ارسال شده ما هیچ گونه تغییراتی نداشتیم. البته ما به تمام نفرات حاضر در اردوها اعلام کردیم که تا لحظه آخر هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و شاید تغییراتی در ترکیب تیم اعزامی داشته باشیم. به همین دلیل تمام نفرات حاضر در اردوها باید در شرایط آرمانی قرار داشته باشند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار