|
|
کدخبر: ۱۶۰۹۵۳

جدایی بازیکنان از استقلال کار را بسیار دشوار کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فقط امیر قلعه نویی می توانست استقلال را با این مشکلات تا به اینجا بالا بیاورد.

شاهرخ بیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد شکست استقلال مقابل الشباب عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: پیش بینی عملکرد ضعیف داور بحرینی را می کردیم و ای کاش نسبت به این مسئله زودتر عمل کرده بودیم. باید قبل از برگزاری مسابقه اعتراضمان را نسبت به این مسئله اعلام می کردیم. واقعا ضربه ای که به سمت دروازه زده شد به هیچ وجه پنالتی نبود. متأسفانه امسال سال خوبی نداشتیم و در ادامه روند بدشانسی هایمان لیگ قهرمانان را به راحتی از دست دادیم.

وی افزود: مقابل الشباب عربستان با به وجود آوردن برخی تغییر و تحولات به میدان رفتیم. با وجود غیبت ساموئل، اولادی را در سمت راست قرار دادیم. الشباب هم بازی خوبی انجام داد اما اگر قدر موقعیت هایمان را می دانستیم مطمئنا پیروز از میدان خارج می شدیم. یک موقعیت تک به تک آرش برهانی و مهرداد اولادی و یک ضربه سر را حنیف عمران زاده از دست داد.

بیانی در پاسخ به این سؤال که چرا پس از دریافت گل تساوی استقلال تا اندازه زیادی بد و دستپاچه بازی می کرد، یادآور شد: آن پنالتی نابجا تیم ما را به هم ریخت. همه به داور اعتراض می کردند و پس از آن تیم زور ارائه بازی خوب را نداشت. در نیمکت تیم بازیکن نداشتیم و نمی توانستیم تعویض دیگری انجام دهیم. شاید اگر در نیمکت ما بازیکنی وجود داشت می شد پس از پنالتی که داور گرفت تغییر و تحولی به وجود آورد.

آنالیزور باشگاه استقلال در مورد اینکه چرا این تیم امسال بازی های زیبایی را ارائه نیم داد، عنوان کرد: بازیکنان زیادی از جمع استقلال جدا شدند. سال قبل علی حمودی و امثال او را داشتیم اما پس از جدایی این نفرات نتوانستیم جایگزین خوبی پیدا کنیم به همین خاطر تیم ما نسبت به سال قبل ضعیف تر شد. بازیکنان تیم زحمات زیادی کشیدند اما فوتبال ایران همین است. چند بازیکنی که در اول فصل و نیم فصل اضافه کردیم آن کارایی لازم را نداشتند و نتوانستند چندان به تیم کمک کنند.

بیانی در پاسخ به این سؤال که چرا استقلال بازیکنانی جذب نکرد که بتوانند به این تیم کمک کنند، خاطر نشان کرد: پژمان منتظری در نیم فصل می توانست از تیم جدا شود و ما هم برای او جایگزینی بگیریم اما او نیم فصل گفت نمی روم و پس از گذشت چند بازی از استقلال جدا شد آن وقت دیگر فرصت آوردن جانشین نداشتیم. در این میان تنها شانسی که آوردیم عدم مصدومیت حنیف عمران زاده و امیرحسین صادقی بود. منتظری بازیکنی است که سرمربی تیم او می گوید اگر قرار است منتظری به اردوی تیم ملی ایران برود من از سمت خودم استعفا می دهم. تنها کسی که با این شرایط می توانست استقلال را تا هفته های پایانی به عنوان یک مدعی بالا بیاورد امیر قلعه نویی بود. او با تغییراتی که اعمال می کرد شرایط تیم را بهبود می بخشید.

پیشکسوت استقلال در مورد بازیکنان ملی پوش این تیم و اینکه آیا حواشی حول این موضوع استقلال را دچار حاشیه کرد، اظهار داشت: بازیکنان ملی پوش استقلال روز گذشته از اعضای تیم خداحافظی کردند. واقعا فشاری که بابت این مسئله به تیم وارد شد بازیکنان را دچار مشکل کرد. وقتی بازیکن تحت قرارداد باشگاه است نمی توان او را جدا کرد و به اردو برد. مگر بازیکنان خارجی به اردو رفتند که ما این توقع را از باشگاه استقلال داشتیم؟ مطمئن باشید اگر استقلال به اندازه کافی بازیکن داشت امیر قلعه نویی این نفرات را در اختیار کادر فنی تیم ملی می گذاشت اما بازیکنان زیادی از تیم ما مصدوم بودند و نمی توانستیم ترکیب کاملی داشته باشیم. در کل کادر فنی استقلال عملکرد خوبی داشت و امیدوارم در سال آینده به موفقیت برسیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار