|
|
کدخبر: ۱۶۱۱۸۴

رئیس سازمان لیگ فدراسیون جودو گفت: جودو یکی از قدیمی ترین ورزش های رزمی حاضر در المپیک است.

غلامحسین علمی رئیس سازمان لیگ فدراسیون جودو در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: طی جلسه ای که با رئیس و نایب رئیس فدراسیون داشتیم جزئیات برنامه عملیاتی سال ۹۳ را به تصویب رساندیم.

بر اساس این برنامه مصوب شد که هفته های سوم و چهارم لیگ بانوان ادامه پیدا کند و تلاش بر این باشد که تا قبل از خرداد مها به پایان برسد و البته هفته سوم لیگ بانوان در تاریخ ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود.

وی در مورد لیگ نونهالان گفت: لیگ نونهالان قرار است به صورت منطقه ای برگزار شود و جلسه هماهنگی بین مسئولان مناطق ۶ گانه مطابق سال های گذشته ۱۰ اردیبهشت خواهد بود و اولین هفته مسابقات منطقه ای نیز ۱۵ خرداد ماه برگزار می شود تا در نهایت از هر کدام از مناطق دو تیم صعود کنند ۱۲ تیم منتخب بعد از ماه مبارک رمضان به میزبانی تهران با یکدیگر مبارزه خواهند کرد تا تکلیف قهرمان مشخص شود.

رئیس سازمان لیگ جودو در ادامه از چهارمین دوره لیگ نوجوانان خبر داد و در این باره بیان کرد: لیگ نوجوانان در سال ۹۳ طی چهار هفته به پایان می رسد و هفته نخست آن دهه دوم مرداد برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری سومین دوره رقابت های جام حذفی هم در دستور کار سازمان لیگ در سال ۹۳ قرار دارد که تاریخ آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

علمی تاریخ برپایی لیگ برتر و دسته یک را هم اعلام کرد و گفت: لیگ برتر و دسته یک جودو باشگاه های کشور از دهه دوم آبان ماه آغاز می شود که البته تاریخ دقیق شروع مسابقات در جلسه ای که با حضور مسئولان باشگاه های برگزار می شود مقرر خواهد شد.

وی در خصوص پنجمین دوره لیگ بانوان هم اظهار داشت: طبق هماهنگی های بعمل آمده از دهه سوم آذر ماه می شود و تلاش بر این است که تا قبل از پایان سال ۹۳ به پایان برسد.

علمی خاطر نشان کرد: روسای هیئت های استان ها باید جودو کاران خود را بیشتر در چارچوب مسابقاتی که فدراسیون برگزار می کند شرکت دهند و به ما کمک کنند تا بتوانیم کیفیت جودو را بهبود ببخشیم جودو یک ورزش المپیکی است ولی مردم آن را نمی شناسند و می توان گفت که یکی از قدیمی ترین ورزش های رزمی حاضر در المپیک است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار