|
|
کدخبر: ۱۶۱۲۲۸

مربی تیم ملی جودو کشورمان: اگر کسی بتواند نفر اصلی تیم ملی را شکست دهد جایگزین او خواهد شد.

ناصر قره گوزلو مربی تیم ملی جودو کشورمان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: با توجه به جلساتی که برگزار شد نظر کادر فنی بر این شد که مسابقاتی تحت عنوان مدعیان تیم ملی را برگزار کنیم تا بتوانیم استعدادهای دیگر را شناسایی کنیم ضمن اینکه ما نفرات خوب را در لیگ و مسابقات قهرمانی کشور شناسایی کرده بودیم و این فرصت را برای دیگران قرار دادیم تا اگر شخص دیگری در جودو هست که شناسایی نشده خود را نشان دهد.

مربی تیم ملی جودو افزود: نفرات اول تا سوم مشترک را طبق نظر کادر فنی انتخاب کردیم و در هر وزن ۴ نفر را به اردو دعوت کردیم تا با نفرات اصلی ما تمرین داشته باشند.

ما یک انتخابی هم برای نفرات دوم، سوم و سوم مشترک برگزار می کنیم تا نفراتی که در اردو می مانند را مشخص کنیم و اگر جودوکار خوبی در بین آن ها پیدا کنیم به تیم اصلی اضافه خواهیم کرد، فرقی نمی کند که آن شخص کیست، می خواهد فیکس تیم ملی باشد یا اینکه فردی باشد باکمربند قهوه ای.

وی در خصوص اردوی تیم ملی اذعان داشت: این مرحله از اردوها روز پنجشنبه گذشته به پایان رسید وبچه ها را فرستادیم چند روز استراحت کنند و برنامه تمرین سبکی برای این چند روز به آن ها دادیم و مرحله بعدی اردوها دردهه اول اردیبهشت آغاز خواهد شد و حدود ۲ هفته به طول می انجامد.

قره گوزلو در خصوص نفرات اعزامی به مسابقات باکو تصریح کرد: نفرات اعزامی به مسابقات آذربایجان را در این مرحله از اردو انتخاب خواهیم کرد و حدود ۱۰ نفر به این مسابقات اعزام خواهیم کرد که در بین آنها از جوانان نیز استفاده می کنیم تا آن ها هم تجربه ای کسب کنند که بعد از پایان اردو بچه ها چند روز استراحت خواهند کرد و سپس به باکو می رویم.

که تمرینات آزاد را در سالن شهید افراسیابی و تمرینات تخصصی را در سالن شهید کبکانیان انجام می دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات اصلی تیم ملی را در مسابقه مدعیان کنار گذاشتیم تا به دیگران میدان بدهیم و اگر آنها شرکت می کردند نمی توانستیم جودوکاران خوب راشناسایی کنیم و چون همه آنها در یک سطح بودند توانستند خود را نشان بدهند. در خصوص تست دوپینگ هم باید بگویم جمعه قرار بود تست دوپینگ گرفته شود، در سالن هم اعلام شد ولی نمی دانم چه اتفاقی افتاد که این کار انجام نشد و از کی تست دوپینگ گرفته نشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار