|
|
کدخبر: ۱۶۱۲۳۵

بازی با فجر راحت تر از سیاه جامگان است

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم فوتبال پیکان بر این باور است که دانش فنی سرمربی این تیم بر تجربه مربیگری یاوری غلبه می کند و از این رو پیکان می تواند به لیگ برتر راه یابد.

محمد برجلو در خصوص بازی با تیم سیاه جامگان و برتری مقابل این تیم به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمگفت: در بازی رفت برتر بودیم اما به دلیل بازی بسته تیم مشهدی از گل محروم ماندیم. در دیدار برگشت تیم سیاه جامگان بازتر و هجومی تر بازی و این موضوع زمینه برد ۳ بر یک ما را فراهم کرد. می توانستیم در ۹۰ دقیقه کار میزبان را یکسره کنیم اما در نهایت کار به وقت اضافه کشیده شد.

وی افزود: تماشاگر خوبی به ورزشگاه آمده بود اما این امر کمکی به میزبان نکرد. از سوی دیگر فکر می کنم سیاه جامگان از لحاظ بدنی از دقیقه ۷۰ به بعد تحلیل رفت و مقابل ما کم آورد.

بازیکن پیکان در خصوص بازی با فجرسپاسی برای صعود به لیگ برتر فوتبال تاکید کرد: فجر به لحاظ فوتبالی خیلی قوی تر از سیاه جامگان نیست و ما به لحاظ بدنی و فنی شرایط بهتری نسبت به تیم شیرازی داریم ضمن آنکه ۸۰ درصد بازیکنان ما سابقه بازی در لیگ برتر را دارند که این موضوع خیلی به سود ما خواهد بود. بازی مقابل تیم های لیگ برتری به مراتب راحت تر از تیم های دسته اولی است.

برجلو خاطرنشان کرد: من در دو تیم استیل آذین و ذوب آهن تجربه کار با محمود یاوری را دارم اما معتقدم فرهاد کاظمی به لحاظ فنی مربی به مراتب بهتری نسبت به یاوری است به همین دلیل می گویم دانش فنی سرمربی تیم ما می تواند به تجربه مربیگری سرمربی فجر غلبه و زمینه صعود ما را در لیگ برتر فراهم کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار