|
|
کدخبر: ۱۶۱۲۴۹

کارشناس فوتبال گفت: لیگ فوتبال ایران تا رسیدن به سایر لیگ های بین المللی فاصله ی زیادی دارد و نداشتن برنامه ای مدون برای برگزاری مسابقات اصلی ترین مشکل است.

سعید عزیزیان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر خصوص لیگ سیزدهم و تیم های حاضر گفت: پایان لیگ سیزدهم از شروع آن خیلی بهتر بود اما نقاط ضعف بسیاری هم داشت.

وی افزود: وقفه های سیزده، چهارده روزه در بین بازی ها باعثشد تا بازیکنان از تمرین و مسابقات زده شوند و نتوانند آن طور که باید در زمین مسابقه با یکدیگر به رقابت بپردازند.

عزیزیان تأکید کرد: در حال حاضر برنامه ریزی دقیق از هر چیزی مهم تر است. مخصوصاً که مسابقات جام جهانی را نیز در پیش داریم. اگر بازی های لیگ برتر تا قبل از عید تمام می شد بازیکنان می توانستند با آمادگی بهتری به بازی های آسیایی بروند و یا در اردوهای تدارکاتی جام جهانی شرکت کنند.

عزیزیان بیان داشت: بهتر بود مسئولان برگزاری رقابت های لیگ از هر مربی برنامه ای بگیرند و با در نظر داشتن برنامه تمام تیم ها ساعت روز دقیق مسابقات را تعیین کنند.



وی خاطر نشان کرد: لیگ سیزدهم رقابت تنگاتنگی را برای تیم ها فراهم آورد و از لحاظ کیفیت و تاکتیک تیم ها بسیار نزدیک به یکدیگر بودند و تا روز آخر نمی توانستیم قهرمان اصلی را حدس بزنیم، چراکه معلوم نبود کدام تیم سقوط خواهد کرد و کدام تیم به قهرمانی خواهد رسید.

وی همچنین تصریح کرد: باز هم مردم و تمام فوتبالی ها توقع بیشتری از تیم های لیگ برتری دارند و باید مربیان به سوی جوانگرایی پیش بروند، چراکه سن بالای بازیکنان مانعی برای انجام بازی های پویا و پرتحرک است.

وی درادامه افزود: از نظر من در این فصل هیچ یک از تیم ها نتوانستند پدیده ای را به جامعه فوتبال معرفی کنند، اما فرکی و گل محمدی را می توان به عنوان بهترین مربی نام برد و پرسپولیس بهترین تیم حاضر در بین ۱۶ تیم لیگ برتر بود، نیلسون نیز بهترین بازیکن این دوره از رقابت ها بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار