|
|
کدخبر: ۱۶۱۳۴۱

رضازاده:

رییس فدراسیون وزنه برداری وضعیت ملی پوشان وزنه برداری را مطلوب توصیف کرد و گفت: تا پیش از اعزام به مسابقات اینچئون و جام جهانی قزاقستان ۲ بار رکورد گیری خواهیم داشت.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،حسین رضا زاده در جریان دیدار سید نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری، گزارشی از روند آماده سازی ملی پوشان کشورمان ارائه کرد.

وی گفت: هم اکنون ۱۴ نفر از وزن ۶۲ تا + ۱۰۵ کیلوگرم مرحله دوم اردوی آماده سازی را زیر نظر مربیان برجسته کشورمان اقایان زارع و پانزوان پشت سر می گذارند.

رییس فدراسیون وزنه برداری همچنین تصریح کرد: ۳ مرحله اردوی دیگر هم برگزار خواهیم کرد که این اردوها قطعا بیرون از تهران خواهد بود.

رضازاده در ادامه افزود: شرایط اردونشینان بسیار خوب است و تا زمان برگزار ی مسابقات به بالاترین سطح از آمادگی دست پیدا خواهند کرد و ما امیدواریم در اینچئون به مدالهای خوش رنگی دست پیدا کنیم.

رضازاده در پایان با بیان اینکه پیش بینی نتیجه در رویداد مهمی چون المپیک اسیایی با حضور کشورهایی چون کره، ازبکستان و چین بسیار مشکل است خاطرنشان کرد: اما کسب ۲ مدال طلا غیر ممکن نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار