|
|
کدخبر: ۱۶۱۴۶۷

ملوان از حفظ دراگان سود خواهد برد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به وضعیت کادر فنی این تیم برای فصل آینده گفت: باشگاه ملوان باید اسکوچیچ را برای فصل بعد حفظ کند.

محمد احمدزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد شرایط مبهم دراگان اسکوچیچ در ملوان بندرانزلی گفت: باشگاه ملوان تحت هر شرایطی باید دراگان را حفظ کند و اگر هم قرار است تغییری ایجاد شود فقط باید در جهت تقویت تیم باشد نه اینکه سرمربی را عوض کنند. عبور از اسکوچیچ اشتباه است و ملوان برای اینکه روند خوب فصل گذشته را ادامه دهد باید کادر فنی اش را حفظ و حتی تقویت کند.

وی در ادامه افزود: اگر ملوان می خواهد موقعیتی بهتر از این داشته باشد باید سرمربی اش را حفظ کند. هیچ تیمی با تغییرات غیرمنطقی نمی تواند نتیجه بگیرد و وقتی مربی ملوان تغییر کند، طبیعتاً خیلی چیزهای دیگر تغییر خواهد کرد و این به سود باشگاه نیست. حتماً مسئولان باشگاه ملوان بعد از تغییرات انتظار دارند که تیم نتیجه بگیرد اما آنها باید بدانند انجام این کار، شرایط را سخت تر خواهد کرد. حفظ اسکوچیچ باید در اولویت باشگاه ملوان باشد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی همچنین در مورد اینکه شاید مسئولان این باشگاه از نظر مالی با اسکوچیچ به توافق نرسیده اند، گفت: به هر حال باشگاه ملوان می تواند بودجه اش را طوری تنظیم کند که با مربی خود به توافق برسد. از طرفی اسکوچیچ هم قطعاً مراعات باشگاه را می کند و در نهایت طرفین می توانند به توافق برسند. مطمئن باشید ملوان از حفظ اسکوچیچ سود خواهد برد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار