|
|
کدخبر: ۱۶۱۵۰۶

من را نخواهند راحت می روم

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این باشگاه باید به یک واحد صنعتی واگذار شده تا بدهی ها به صورت کامل پرداخت شود.

محمد پنجعلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: فعلاً همه منتظریم تا ببینیم تکلیف هیئت مدیره و مدیرعامل به کجا کشیده می شود. امیدوارم باشگاه پرسپولیس هرچه زودتر از این بلاتکلیفی نجات پیدا کند.

وی در خصوص اینکه آیا علی پروین در پست خود ابقا می شود، اظهار داشت: من چیزی نمی دانم چون اصلاً کسی نیست که پاسخگو باشد. فقط هرکسی که می آید باید شرایط پرسپولیس را قبول کند تا تیم از هم پاشیده نشود.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره مسئله بدهی ۶۰ میلیاردی این باشگاه عنوان کرد: بالاخره مشکلی است که وجود دارد، من اعتقاد دارم در این شرایط باید باشگاه را به یک واحد صنعتی واگذار کنند تا ازپس بدهی سنگین برآید. به نظر من هیچ کس نمی تواند ۶۰ میلیارد بدهی را متقبل شود.

پنجعلی در مورد اینکه گفته می شود ۴۰ میلیارد از ۶۰ میلیارد بدهی باشگاه پرسپولیس متعلق به محمد رویانیان است، تصریح کرد: در این مورد صحبت زیاد است ولی هیچ کس خبر ندارد که چه اتفاقی افتاده و بدهی ها برای چه کسی است.

وی در واکنش به صحبت های محمود خوردبین مبنی براینکه باشگاه پرسپولیس به یک رستوران ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بدهکار است و به جای پول به این رستوران چِک پرداخت شده، گفت: خوشبختانه من اصلاً دسته چک ندارم که بخواهم برای کسی چک بکشم، این مشکلات برای زمان من نیست و من هم تا حالا چنین کارهایی را انجام ندادم. من در ۳ بازی پایانی سرپرست شدم و اتفاقاً هر چه مصیبت بود از این ۳ بازی شروع شد.

پنجعلی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم در این تیم خواهد ماند گفت: هر پیشکسوتی دوست دارد در باشگاه خودش حضور داشته باشد و کمک کند اما اگر به من بگویند که تو را نمی خواهیم خیلی راحت خداحافظی می کنم و از کسی هم ناراحت نمی شوم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار