|
|
کدخبر: ۱۶۱۵۵۳

بازیکنان و هواداران ملوان دوست دارند اسکوچیچ بماند

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اعلام کرد، هنوز از سوی مسئولان این باشگاه پیشنهادی برای تمدید قرارداد دریافت نکرده است.

سیدجلال رافخایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمابتدا در مورد اینکه آیا خبر تمدید قراردادش با ملوان صحت دارد، گفت: برخلاف اخباری که در این چند روز عنوان شده است باید بگویم باشگاه ملوان تا به امروز در مورد تمدید قرارداد صحبتی با من نداشته و مذاکره ای هم صورت نگرفته است. بعضی ها در مورد تمدید قراردادم از من سؤال می کنند و این در حالی است که ملوانی ها تا این لحظه هیچ صحبتی با من نداشته اند.

وی همچنین در خصوص احتمال ماندن اسکوچیچ در ملوان بندرانزلی تاکید کرد: چند روز پیش در این مورد مفصل صحبت کردم و هر کسی که فوتبال را دنبال می کند به خوبی می داند که ماندن اسکوچیچ به سود ملوان است.

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تصریح کرد: تمامی بازیکنان ملوان و مردم انزلی دوست دارند که اسکوچیچ بماند. چند وقت پیش هم آقای محجوب در مصاحبه ای گفته بود که خواسته هواداران برای او مهم است. اگر باشگاه به هواداران و خواست مردم انزلی اهمیت می دهد پس بهتر است که اسکوچیچ را حفظ کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار