|
|
کدخبر: ۱۶۱۶۱۸
به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،صدو هجدهمین جلسه هیأت رئیسه امروز با حضور محمود خسروی وفا رئیس، امیرماندگارفرد دبیرکل و اعضای هیأت رئیسه و اجرایی در محل کمیته برپا شد.

زهرا نعمتی نماینده ایران در سازمان ملل
نشست امروز هیأت رئیسه کمیته با اعلام خبر شرکت زهرا نعمتی قهرمان ۲۸ ساله تیروکمان پارالمپیک و جهان در اجلاس سازمان ملل همراه بود.



خسروی وفا ضمن اعلام این خبر گفت: نشست عالی رتبه معلولین سازمان ملل متحد ۲۰ خرداد ماه جاری در محل سازمان ملل انجام می شود و از ایران خانم زهرا نعمتی در این اجلاس حضور خواهد داشت و افزود: طی هماهنگی که با وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه انجام شده است، زهرا نعمتی به عنوان نماینده کشورمان در نشست عالی رتبه معلولین سازمان ملل متحد شرکت خواهد کرد.

تقدیر سازمان بهزیستی از قهرمانان پارالمپیک

در نشست صبح امروز کمیته ملی پارالمپیک ابتدا امیرماندگار فرد به ارائه گزارش از روند اقدامات انجام شده در سال گذشته و برنامه های سال جاری پرداخت، وی ضمن مثبت ارزیابی کردن حضور زهرا نعمتی در اجلاس سازمان ملل به تلاش NPC در جهت شناساندن اهداف جنبش پارالمپیک در کشور پرداخت.

نشست امروز با اعلام خبر تقدیر از قهرمانان پارالمپیکی همراه بود.

دکتر همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی و عضو هیأت اجرایی با اعلام این مطلب، از تخصیص هدایای نقدی سازمان بهزیستی به قهرمانان خبر داد.

در جلسه امروز هیأت رئیسه علیرضا حسینی(دبیر ستاد بازی های پاراآسیایی) گزارشی از روند آماده سازی تیم های ملی جانبازان، معلولین و نابینایان برای حضور در دومین دوره بازی های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی ۲۰۱۴ و شرکت تیم وزنه برداری ایران در مسابقات جهانی امارات ارائه کرد.

نشست امروز هیأت رئیسه با تصویب کمیسیون های جدید در کمیته ملی پارالمپیک همراه بود، تشکیل کمیسیون داوطلبین، تأسیس و فعالسازی کمیته زنان و برگزاری مراسم بزرگداشت هفته پارالمپیک از مهمترین مصوبات جلسه امروز بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار