|
|
کدخبر: ۱۶۱۶۳۹

تیم ملی فوتبال جوانان برای برپایی اردوی تدارکاتی به اوکراین سفر خواهد کرد.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عبدالرسول دانشجو درباره برنامه تیم ملی زیر ۱۴ سال گفت: تیم ملی زیر ۱۴ سال اردوهای تدارکاتی پی در پی را در کمپ تیم های ملی برگزار و از دوم اردیبهشت ماه به یزد سفر می کند تا تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کند. مهمترین برنامه ای که این تیم پیش روی خود دارد، رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی همدان است که از ۱۳ تا ۲۲ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی درباره برنامه های تیم ملی زیر ۱۵ سال گفت: اردوهای تدارکاتی این تیم نیز در حال انجام است و مرحله بعدی این اردو در مشهد برگزار خواهد شد تا برای رقابتهای المپیک زیر ۱۵ سال آماده شود. در دوره گذشته تیم ملی زیر ۱۵ سال عنوان نایب قهرمانی را در نانجینگ چین کسب کرد و ما امیدوار هستیم تا نتایج بهتری در این دوره از بازیها کسب کنیم.

سرپرست کمیته جوانان در ادامه در خصوص اردوهای تیم ملی نوجوانان خاطرنشان کرد: پس از برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی در این رده سنی از اول تا ۶ اردیبهشت ماه به میزبانی کمپ تیم های ملی، ملی پوشان خود را برای حضور در تورنمنت آذربایجان که آماده می کنند. در این تورنمنت تیم های قدرتمندی چون ژاپن، ازبکستان؛ ترکیه، بلغارستان و قزاقزستان حضور خواهند داشت که معتقدم بازیکنان با کسب تجربه در این بازیها می توانند با آمادگی بیشتری در رقابتهای تایلند حضور خواهند داشت. این تیم با حضور در مسابقات تایلند و در صورت موفقیت و پیروزی، سهیمه رقابتهای جام جهانی را نیز باید کسب کند.

دانشجو در ادامه در خصوص تیم ملی جوانان یادآور شد: این تیم اردوهای خود را طبق برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی این تیم؛ در حال برگزاری است و قرار است که ملی پوشان ۲۹ اردیبهشت ماه تهران را به مققصد اوکراین ترک خواهند کرد تا در مسابقات دوستانه ای را در این کشور برگزار کنند. همچنین در تدارک هستیم تا یک اردوی ۷ روزه در امارات برای جوانان در نظر بگیریم که این اردو پیش از سفر به اوکراین بوده و در صورت قطعی شدن، ملی پوشان پس از اردوی تمرینی امارات، به اوکراین عزیمت می کنند.

وی تصریح کرد: تیم ملی امید نیز از ۲ تا ۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم های ملی تمرینات خود را آغاز خواهد کرد. در واقع ۶ ماه اول سال ۹۳، سالی پر کار برای تیم های ملی پایه بوده و امیدوار هستم نتایج خوبی را از تیم های پایه شاهد باشیم.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار