|
|
کدخبر: ۱۶۱۶۴۴

باید امکانات باشد تا صبا را به قم بدهند

مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: مطمئن هستم که پدیده به سرنوشت استیل آذین دچار نمی شود و این تیم پدیده لیگ برتر خواهد شد.

رضا عنایتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص شرایطش بعد از پایان لیگ برتر گفت: من فعلاً استراحت می کنم و در خدمت خانواده هستم درباره تیم صبای قم هم باید بگویم تا جایی که من می دانم مدیرعامل باشگاه به دنبال پول است تا طلب بازیکنان را بدهد و امیدوارم که این اتفاق هم بیفتد.

مهاجم تیم فوتبال صبای قم در مورد اینکه گفته می شود صبا به صورت قطعی به استان قم واگذار خواهد شد، افزود: من هم این موضوع را شنیده ام که می خواهند این کار را انجام دهند اما پیش از هرچیز باید امکانات این کار فراهم شود اما فکر می کنم اگر این اتفاق بیفتد شرایط خیلی خوب خواهد شد و از این بلاتکلیفی خارج می شویم. به هر حال تماشاگران قمی می دانند که صبا برای خودشان است و تیم را بومی می دانند اما همانطور که گفتم باید امکانات فراهم شود چرا که ما یک هفته در این شهر اردو برگزار کردیم که زمین تمرین نداشتیم و برای تأمین آن به مشکل خورده بودیم.

وی ادامه داد: البته از جهت دیگر هم کار سخت می شود چرا که بازیکنان باید مسیر تهران تا قم را هر روز بروند که همین موضوع آنها را بیشتر از تمرین خسته می کند اما اگر امکانات فراهم شود می توان به این کار خوشبین بود هرچند که فکر نمی کنم این اتفاق به این زودی بیفتد.

عنایتی درباره شایعه پیشنهاد تیم فوتبال پدیده مشهد به وی اظهار داشت: راستش را بخواهید صحبتی در اینباره نشد و من سه پیشنهاد از تیم های دیگر دارم اما در اینباره از من سؤال شد که اگر پدیده به من پیشنهاد بدهد من چه می کنم که من پاسخ دادم اگر من را بخواهند می روم چرا که دوست دارم سال های پایانی فوتبالم را در جایی بازی کنم که از آنجا به فوتبال کشور معرفی شدم.

وی ادامه داد: از صعود تیم پدیده به لیگ برتر واقعاً خوشحالم و باید از مدیریت این باشگاه تشکر کرد که با یک سال سرمایه گذاری شادی را به فوتبال مشهد هدیه داد اما شما ببینید ابومسلم الآن کجاست؟ از این تیم حمایت نشد و یک دفعه چند مالک برای این تیم پیدا شد که جالب است پول نداشتند خرج کنند و من واقعاً از وضعیت این تیم پرطرفدار خراسانی ناراحتم اما از طرف دیگر از روند سیاه جامگان واقعاً خوشحالم که با مربی بی ادعایش نتایج عالی گرفت و امیدوارم که او را حفظ کنند تا سیاه جامگان حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. به نظر من جای تیمی از فوتبال مشهد در لیگ برتر خالی بود اما خدا را شکر که این کابوس بالاخره تمام شد.

عنایتی در پایان در مورد اینکه پیش بینی او از حضور پدیده در لیگ برتر چیست و آیا این تیم هم به سرنوشت استیل آذین مبتلا می شود یا نه، افزود: مدیریتی در پدیده مشغول به کار است که دستش باز است و مشاوران فوتبالی خوبی هم در کنار مدیرعامل این باشگاه فعالیت می کنند و من مطمئن هستم که این تیم به سرنوشت استیل آذین دچار نمی شود و پدیده، پدیده لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار