|
|
کدخبر: ۱۶۱۷۰۳

اخبار کوتاه از سپاهان

نشست خبری تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان فردا برگزار می شود.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان، کاروان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان وارد عربستان شد. کاروان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان امروز وارد عربستان شد و مورد استقبال مقامات سفارت ایران در عربستان و معاونت و سایر مسئولان باشگاه الهلال قرار گرفتند و در ادامه در هتل رادیلسون مستقر شدند.

* تیم فوتبال السد قطر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی این کشور مغلوب الجیش شد. مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال قطر(Qatar Cup ۲۰۱۴) شب گذشته پیگیری شد و در یکی از دو مسابقه این مرحله، السد به مصاف الجیش رفت که این دیدار با تک گل دقیقه ۱۵ الجیش، به سود این تیم تمام شد. در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز، لخویا مقابل السیلیه در وقت قانونی به تساوی ۲ بر ۲ رسید اما در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد. تیم فوتبال السد چندی پیش هم به فینال جام QNB قطر رسیده بود که با شکست ۳ بر ۲ برابر القطر، از رسیدن به جام قهرمانی این رقابت ها باز ماند. السد سه شنبه شب و در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی امارات می رود.

* نشست خبری تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان فردا برگزار می شود. سرمربیان و نماینده بازیکنان تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان فردا(دوشنبه) قبل از مصاف تیم های متبوعشان در لیگ قهرمانان آسیا رو در روی اصحاب رسانه قرار می گیرند. این نشست فردا ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران در هتل رادیلسون برگزار می شود. جلسه مدیران تیم ها با ناظران مسابقه نیز ساعت ۱۹ برگزار می شود.

* تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اولین جلسه تمرینی خود را امشب در عربستان برگزار می کند. طلایی پوشان که امروز وارد عربستان شده اند اولین جلسه تمرینی خود را امشب ساعت ۲۱ به وقت ایران در ورزشگاه ملک فیصل عبدا… برگزار می کنند.

* تیم فوتبال الاهلی که ۹ روز پیش قهرمانی خود در لیگ برتر امارات را مسجل کرد، با شکست الجزیره قهرمان جام حذفی این کشور نیز لقب گرفت. الاهلی که روز سه شنبه دوم اردیبهشت ماه و در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میهمان السد قطر است، در فینال جام حذفی فوتبال امارات رو در روی الجزیره قرار گرفت. شاگردان کاسمین اولاریو ابتدا در این دیدار از حریف خود عقب افتادند و الجزیره با اعلام یک ضربه پنالتی به سود این تیم در دقیقه ۲۹ به گل رسید و نیمه نخست با برتری تیم میزبان پایان یافت. این نتیجه تا دقیقه ۷۰ هم پابرجا بود تا اینکه گرافیته گل تساوی بخش را وارد دروازه الجزیره کرد و در ادامه، اسماعیل الحمادی در دقیقه ۸۲، الاهلی را ۲ بر یک پیش انداخت و با به صدا درآمدن سوت پایان، این حریف سپاهان بود که جشن قهرمانی گرفت. این دیدار پربرخورد، یک اخراجی هم داشت و الجزیره در دقیقه ۹۰ + ۵ با اخراج حسن امین ۱۰ نفره شد؛ ضمن اینکه داور به ۸ بازیکن الجزیره و یک بازیکن الاهلی کارت زرد نشان داد.

تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان سه شنبه دوم اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۲۰ به وقت ایران در ورزشگاه ملک عبدا… به مصاف هم می روند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار