|
|
کدخبر: ۱۶۱۷۴۵

جلسه نماینده باشگاه سپاهان با کمیته انضباطی برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام باشگاه سپاهان تاکید کرد هر زمان که کادر فنی تیم ملی و فدراسیون فوتبال بخواهند بازیکنان این تیم را به تیم ملی خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، نشست اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با مسعود تابش، قائم مقام باشگاه سپاهان برگزار شد که طی آن نماینده باشگاه سپاهان توضیحات خود را درباره نرفتن بازیکنان این تیم به اردوی آفریقای جنوبی ارائه کرد.

تابش بعد از جلسه کمیته انضباطی به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمگفت: در این جلسه راجع به شرایط ویژه سپاهان برای بازی مقابل السد قطر توضیحاتی را ارائه کردم و گفتم که در آن زمان ما با توجه به داشتن یک بازیکن دو اخطاره به شش بازیکن خود نیاز مبرم داشتیم. البته باید عنوان کنم در آن زمان موافقت کفاشیان را هم جلب کرده بودیم.

وی یادآور شد: در آن مقطع در میان چهار نماینده ایران حذف استقلال و تراکتورسازی تقریباً مشخص شده و فولاد هم شانس بالایی برای صعود داشت و تنها سپاهان بود که نتیجه بازی با السد سرنوشتش را مشخص می کرد. بی تردید اگر شکست سنگینی مقابل السد پذیرا می شدیم فوتبالدوستان اصفهانی و هواداران سپاهان ناراحت می شدند.

قائم مقام باشگاه سپاهان اضافه کرد: در جلسه امروز اعلام کردم طبق توافقی که رئیس فدراسیون فوتبال با خلیلیان(مدیرعامل باشگاه سپاهان) داشته از اردوی اتریش بازیکنان سپاهان در خدمت تیم ملی خواهند بود.

تابش تصریح کرد: البته در همین اردوی آفریقای جنوبی هم اگر سرمربی تیم ملی صلاح بداند بازیکنان ما آماده هستند تا از همان عربستان به اردوی تیم ملی بروند.

وی در مورد اینکه گفته شده رحمان احمدی با دعوا پاسپورتش را از باشگاه سپاهان گرفته به تسنیم گفت: جلسه ما با احمدی در فضایی بسیار صمیمانه برگزار شد و او در این باره با مدیرعامل باشگاه صحبت کرد. از آنجا که شهاب گردان در دیدارهای اخیر عملکرد خوبی داشته است، مجوز حضور احمدی در اردوی آفریقا داده شد.

قائم مقام باشگاه سپاهان افزود: از طریق شما می خواهم اعلام کنم که باشگاه سپاهان هیچ تقابلی با تیم ملی نداشته و از این پس هر زمان که کادر فنی تیم ملی و فدراسیون بخواهند بازیکنان خود را در اسرع وقت به تیم ملی می دهیم.

تابش درباره بازی این تیم مقابل الهلال هم یادآور شد: ما برای مساوی به مصاف الهلال نمی رویم چرا که اگر با این نیت وارد زمین شویم شکست خواهیم خورد.

وی افزود: برای پیروزی به زمین می رویم تا در گروه خود اول شویم و در مرحله بعد به فولاد نخوریم که بخواهد یکی از نمایندگان ایران حذف شود. بلکه بتوانیم دو تیم دیگر را حذف کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار