|
|
کدخبر: ۱۶۱۸۰۲

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: باید بپذیریم که قرارداد بازیکنان لیگ برتر بالا بوده اما برنامه ریزی و تنظیم قراردادها دچار مشکل است.

علی فتح اله زاده در خصوص رقم بالای قرارداد بازیکنان تیمش بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: البته قبول می کنم در بسیاری از جاها قراردادها بالا بوده است و به نظر من بازیکنان تیم های لیگ برتری مقصر نیستند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در ادامه افزود: در واقع برنامه ریزی و طراحی و تنظیم قراردادها مشکل دارد.

فتح اله زاده به راهکار لازم اشاره و تصریح کرد: اگر تیم های صنعتی را محدود کنیم رقم قراردادها پایین می آید و نیاز به برنامه ریزی دارد.

وی ادامه داد: این درست نیست که شما بازیکنی را بکوبید و یا آبروی بازیکنان تیم ها را ببرید زیرا مقصر اصلی اینها نیستند من در واقع گله مندم که چرا فلان بازیکن پول بیشتری می گیرد و یا کسی دیگر پول کمتری دریافت می کند و باید اعلام کنم که بازیکنان گناه دارند که ارزش های آنها را پایین بیاورند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران سپس به قرارداد تیموریان اشاره و عنوان کرد: آندرانیک تیموریان از رقم قرارداد با استقلال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون گرفته و در کشور قطر هنوز شش میلیارد نگرفته است و این درست نیست که این بازیکنان مورد انتقاد قرار گیرند.

فتح اله زاده در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه سریعتر مشکلات افزایش قراردادها هم حل شده و ختم به خیر شود تا آرامش به فوتبال باشگاهی ما بازگردد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار