|
|
کدخبر: ۱۶۲۰۰۰

حضور زودهنگام در قزاقستان

تیم ملی دوچرخه سواری پس از منتفی شدن اردوی ارمنستان زودتر از موعد مقرر راهی قزاقستان، محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا می شود.

به گزارشخبرگزاری فارس، تیم ملی دوچرخه سواری که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند، در حال حاضر اردوی آماده سازی خود را در جزیره کیش برپا کرده است، قرار بود در اردوی ارمنستان هم شرکت کند که مسئولان فدراسیون به دلیل اینکه شرایط حضور در قزاقستان فراهم شده است، این اردو را منتفی کردند.

چایچی، مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری با اعلام این خبر به فارس گفت: تیم ملی تا ۱۲ اردیبهشت در کیش حضور دارد و طبق هماهنگی های انجام شده ۱۰ روز زودتر از زمان مسابقات قهرمانی آسیا راهی قزاقستان می شویم تا با شرایط پیست برگزاری مسابقه آشنا شویم.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف اردوی ارمنستان چه شد، گفت: با توجه به اینکه مسئولان قزاقستان با حضور زودهنگام ما موافقت کرده اند، در نهایت این اردو منتفی شد.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در مورد نظر پاول بوران، سرمربی تیم ملی در مورد اردوهای تیم ملی گفت: بوران در حال حاضر اردوی تیم ملی جوانان را زیر نظر دارد تا اگر دوچرخه سوار خوبی نظرش را جلب کرد، به تیم ملی بزرگسالان دعوت کند. این مربی فردا راهی کیش می شود تا اردوی ملی پوشان سرعتی را زیرنظر بگیرد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار