|
|
کدخبر: ۱۶۲۰۴۸

مسئول دبیرخانه سومین همایش دانشجویی علوم ورزشی:

افروزه گفت: مقالات ارسال شده به سومین همایش توسط هیئت داوران همایش بررسی و نتایج تا پایان وقت روز سه شنبه دوم اردیبهشت از طریق پایگاه اطلاع رسانی سمینار اعلام می شود.

علی افروزه، مسئول دبیرخانه سومین همایش دانشجویی علوم ورزشی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: مقالات ارسال شده به سومین همایش توسط هیئت داوران همایش بررسی و نتایج تا پایان وقت روز سه شنبه دوم اردیبهشت از طریق پایگاه اطلاع رسانی سمینار اعلام می شود.

مسئول دبیرخانه سومین همایش دانشجویی علوم تصریح کرد: پس از اعلام نتایج، مقالات جهت سخنرانی ویا پوستر در سومین همایش دانشجویی علوم ورزشی مشخص خواهد شد و پس در پایگاه اطلاع رسانی همایش نحوه ثبت نام و حضور علاقمندان به این همایش اعلام خواهد شد.
وی در مورد طولانی شدن روند بررسی مقالات خاطر نشان کرد: حجم ارسال مقالات در این دوره همایش بسیار بالا به طوری بالغ به ۷۰۰ مقاله با موضوعات متفاوت ومناسب به دبیرخانه همایش رسید و این موضوع باعثروند داوری و اعلام نتایج همایش این دوره طول بکشد.

افروزه در مورد حضور مسئولان ورزش در این همایش نیز خاطرنشان کرد: به احتمال فراوان دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان در این همایش حضور خواهند داشت ولی حضور رضا قرا خانلو رئیس اسبق کمیته ملی المپیک و رییس کنونی پژوهشگاه ترتیب بدنی و علوم ورزشی ایراان در این همایش قطعی شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار