|
|
کدخبر: ۱۶۲۰۴۹

پشتوانه سازی هزینه دارد

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به میزبانی قزاقستان در رقابت های قهرمانی آسیا آنها نمی خواهند قهرمانی را در کشورشان از دست بدهند.

امیر توکلیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص حضور تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: با توجه به اینکه قزاق ها میزبان این مسابقات هستند و آنها همواره در کشتی آسیا و حتی جهان مدعی بوده اند کار سختی خواهیم داشت. از طرفی رئیس فدراسیون کشتی این کشور خودش از قهرمانان جهان و المپیک بوده است و دوست دارد تیمش در کشورش قهرمان شود.

وی ادامه داد: به طور حتم قزاق ها با تیمی قدرتمند گام به میدان خواهند گذاشت؛ آنها با کشتی گیران پرتعدادی در جام تختی شرکت کردند تا برای این مسابقات آماده شوند. به طور حتم با تیم هایی مثل قزاقستان، ازبکستان و هندوستان رقابت سختی خواهیم داشت. از طرفی قزاق ها دوست ندارند قهرمانی را در کشورشان به راحتی از دست بدهند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: با تلفیقی از کشتی گیران جوان و باتجربه در رقابت های قهرمانی اسیا به میدان می رویم. برای نخستین بار است که رقابت های قهرمانی آسیا در اوزان جدید برگزار می شود که می تواند به شناخت ما از تیم مان کمک کند. اردوهای خوبی را برگزار کردیم و بچه ها با آمادگی بالایی گام به میدان خواهند گذاشت. امیدواریم بتوانیم دل مردم را مانند رقابت های جام جهانی شاد کنیم.

توکلیان خاطر نشان کرد: اگر می خواهیم پشتوانه سازی انجام دهیم این کار هزینه دارد. سال ها در آسیا قهرمان شده ایم و اگر می خواهیم به آینده کشتی نگاه داشته باشیم، شاید نیاز باشد که برخی مواقع قهرمانی را از دست دهیم تا بتوانیم این کشتی گیران را برای سال های آینده آماده کنیم. اگر قرار باشد همواره تعدادی خاص از کشتی گیران را به مسابقات ببریم پشتوانه ها را از دست خواهیم داد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار