|
|
کدخبر: ۱۶۲۰۸۴

امیدوارم کادر فنی فرصت حضور در میدان آسیایی را به من بدهد

ملی پوش وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: با قهرمانی در آسیا با روحیه و قدرت بیشتری در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شرکت می کنم.

میثم مصطفی جوکار در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص حضورش در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: برای سومین بار است که در این رقابت ها به میدان می روم و در دوره گذشته موفق به کسب دو مدال نقره در سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ شدم هر چند که آنجا هم حقم قهرمانی بود.

وی ادامه داد: تمام هدفم کسب آمادگی برای حضور در مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی است و امیدوارم با کسب مدال طلای قهرمانی آسیا با قدرت و روحیه بیشتری در این مسابقات به میدان بروم. تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته ام و انگیزه بالایی برای موفقیت در این رقابت ها دارم.

دارنده مدال نقره آسیا در خصوص حضور محمدیان در کنار او در ترکیب تیم اعزامی و اینکه گفته می شود سن او برای موفقیت در تیم ملی بالا رفته است گفت: کادر فنی تشخیص می دهد کدام کشتی گیر به میدان برود. سن تنها یک عدد در شناسنامه است و من با کشتی گیرانی مانند یزدانی و لشکری همسن هستم و حتی کوچکتر از آنها.

مصطفی جوکار خاطرنشان کرد: امیدوارم کادر فنی فرصت حضور در میدان آسیایی را به من بدهد تا خودم را ثابت کنم. هدف نهایی ام حضور موفق در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی به منظور حضور در رقابت های قهرمانی جهان و بازی های آسیایی است. باید از این فرصت استفاده کنم چون در این سال ها زحمت زیادی کشیده ام و امیدوارم با کسب نتیجه مطلوب در این مسابقات زحمات خانواده و همسرم را جبران کنم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار