|
|
کدخبر: ۱۶۲۲۰۹

استرلینگ بهترین بازیکن جوان اروپاست

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ایرلندی بندرنشینان پس از برتری شاگردانش مقابل نوریچ اعلام کرد که لیورپولی ها آماده رویارویی با شاگردان آقای خاص هستند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لیورپول شب گذشته(یکشنبه) در هفته سی وپنجم لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ در خانه نوریچ سیتی به برتری برسد و به قهرمانی در این رقابت ها پس از ۲۴ سال نزدیک تر شود.

برندان راجرز، سرمربی لیورپول در پی برتری شاگردانش در خانه نوریچ گفت: همیشه در رختکن به بازیکنانم می گویم که خودتان را رها و تنها روی توپ و تیم خودمان تمرکز کنید، اگر این کار را کنید توان واقعی مان را خواهیم دید. شما در این بازی می توانستید نوآوری، خلاقیت و شجاعت بازیکنان ما را ببینید. بازی هفته بعد مقابل چلسی در ورزشگاه آنفیلد بازی فوق العاده ای خواهد بود. هواداران و بازیکنان لیورپول آماده این بازی خواهند بود و ما به دنبال پیروزی مقابل آبی پوشان لندنی هستیم.

سرمربی بندرنشینان با تمجید از زننده دو گل تیمش در این دیدار اظهار داشت: استرلینگ به طور حتم در حال حاضر بهترین فوتبالیست جوان اروپا است. او ۱۹ ساله است و اینکه جایزه بهترین بازیکن جوان سال اتحادیه فوتبال انگلیس را به دست نیاورده، مسخره است. از پیشرفت استرلینگ واقعاً راضی هستم و سعی می کنیم با استفاده از او در پست های مختلف هوش فوتبالی اش را بهبود ببخشیم. رحیم توانایی این را دارد تا تبدیل به بازیکن خوبی شود ولی او واقعاً بازیکنی فروتن است.

در جدول رده بندی لیگ برتر لیورپول با ۸۰ امتیاز صدرنشین است و تیم های چلسی و منچسترسیتی به ترتیب با ۷۵ و ۷۱ امتیاز در رده های دوم و سوم هستند. من سیتی ۲ بازی کمتر انجام داده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار