|
|
کدخبر: ۱۶۲۲۱۲

تذکر مشاور حقوقی پرسپولیس به دایی و سایرین:

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس هشدار داد نباید کسی بگوید باشگاه به مانوئل ژوزه سرمربی اسبق این تیم بدهکار است.

مصطفی شکری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در واکنش به اظهارات دایی که باشگاه پرسپولیس ۶ میلیارد به ژوزه بدهکار است، گفت: به نظرم اظهارات آقای دایی فقط حدس و گمان بوده است چون پرونده ژوزه اینطور که می گویند نیست و اگر بخواهیم بر خلاف ادعایمان که گفته ایم از ژوزه طلبکاریم را به جلو برویم و حرف بزنیم گل به خودی زده ایم و من این را اعلام می کنم که مراقب این موضوع باشید.

وی افزود: ما اعلام کرده ایم که از ژوزه طلبکاریم اگر حتی در صورت های مالی اعلام کنیم که مبلغی به ژوزه بدهکاریم فیفا قطعا آن را پیدا می کند و علیه ما مستنداتش را جمع و جور می کند و شاید ژوزه افرادی را در ایران داشته باشد که دست به این کارها بزنند. پس من اعلام می کنم ما از ژوزه طلبکاریم و به ایشان بدهکار نیستیم و نباید با برخی حرف ها گل به خودی بزنیم من قصد بی احترامی به هیچکس را ندارم اما این حرف ها را زدم تا همه مراقب باشیم.

شکری ادامه داد: ما از ژوزه خسارت می خواهیم چون در قبال باشگاه نقض قانون کرده به همین دلیل معتقدیم که ایشان باید طلبش را به ما پرداخت کند چون بدون اطلاع ما از کشور خارج شده و همه باید در این زمینه به کمک کنند. بدهی ۶ میلیاردی به ژوزه نداریم بلکه از ایشان طبق مستنداتی که داده ایم طلبکار هم هستیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار