|
|
کدخبر: ۱۶۲۳۱۹

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بزرگترین مشکل تراکتورسازی در سال جاری نداشتن زمین تمرین مناسب بود که این تیم را با مشکل مواجه کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری تسنیماز تبریز، مرتضی اسدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با لخویای قطر اظهار داشت: بازی فردا اهمیت چندانی برای ما ندارد. ما از گردونه رقابت ها حذف شده ایم ولی می خواهیم مقابل لخویا جوانمردانه بازی کنیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تاکید کرد: امیدوارم هر کسی را که می خواهند در تیم حفظ کنند و هر تغییراتی را که می خواهند اعمال کنند ولی یک برنامه ریزی خوب برای فصل آینده داشته باشیم، برنامه ای که به تراکتورسازی کمک کند.

وی افزود: ما تا جایی که می توانستیم در لیگ قهرمانان تلاش مان را به کار گرفتیم تا دل هواداران را شاد کنیم و بتوانیم از این مسابقات سربلند بیرون بیاییم. آرزوی ما این است که تراکتورسازی سال آینده قدرتمند تر در این مسابقات حاضر شود.

کاپیتان تراکتورسازی عنوان کرد: ما می خواستیم امسال در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا سنت شکنی کنیم ولی مشکلات زیادی سر راه مان بود که بزرگترین آنها زمین نامناسب تمرین بود. ما در طول سال مشکل زمین تمرین داشتیم و در برخی مواقع در چمن های مصنوعی تمرین کردیم. این مسئله کارمان را بسیار سخت کرد.

اسدی تاکید کرد: ما دوست داشتیم به مرحله بعدی صعود کنیم ولی رسیدن به این هدف بسیار سخت بود. در هر بازی چند بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و با مشکلات زیادی روبرو می شدیم. گروه ما نسبت به گروه های دیگر نمایندگان ایران سخت تر بود اما امیدوارم سال آینده تراکتورسازی در این مسابقات قدرتمندتر ظاهر شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار