|
|
کدخبر: ۱۶۲۳۴۹

خبرگزاری تسنیم: هافبک اسپانیایی بارسلونا که از شنیدن انتقادهایی پی در پی از هم تیمی آرژانتینی خود به ستوه آمده است، گفت: مردم بیش از حد از مسی توقع دارند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته(یکشنبه) در هفته سی و چهارم لالیگا توانست اتلتیک بیلبائو را در ورزشگاه نیوکمپ شکست دهد و انتقام شکست بازی رفت را از این تیم بگیرد. در این بازی لیونل مسی، یکی از گل های بارسلونا را به زیبایی از یک ضربه کاشته به ثمر رساند.

این گل بهانه خوبی شد تا ژاوی هرناندس به حمایت از مسی بپردازد و تاکید کند برخلاف تصور بسیاری، کاپیتان تیم ملی آرژانتین مهره ای سوخته برای بارسلونا نیست.

ژاوی در حمایت از مسی که خیلی ها کم کاری او را مسبب حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا، شکست برابر رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا و اختلافش با صدرجدول لالیگا می دانند، گفت: گاهی اوقات بیش از اندازه توقعات از مسی بالا می رود اما دیگر وقتش رسیده که دست از سر او بردارید و بگذارید کارش را انجام دهد.

وی در خصوص بازی تیمش و بیلبائو که در آن کاتالان ها نخست از حریف باسکی خود عقب افتادند، عنوان کرد: خیلی زودتر از زمانی که گل دوم به ثمر رسید باید کار حریف را یکسره می کردیم اما به هر حال بارسلونا بازی خوبی را ارائه کرد. مهم سه امتیاز بود که آن را گرفتیم تا همچنان در لیگ شانس داشته باشیم. نشان دادیم که بارسلونا هنوز شخصیت دارد.

پیروزی بارسلونا برابر باسکی ها این تیم را به فاصله ۴ امتیازی اتلتیکومادرید، صدرنشین جدول رده بندی لالیگا رساند، تیمی که در هفته آخر لالیگا میهمان کاتالان ها است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار