|
|
کدخبر: ۱۶۲۳۸۳

رئیس کمیته فوتسال درباره وضع ملی پوشان پیش از حضور در رقابتهای جام ملتهای فوتسال آسیا به میزبانی ویتنام گفت: لژویونرها نیز به تهران می ایند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،سید رضا افتخاری گفت: پس از پایان رقابتهای لیگ، اردوهای تدارکاتی مستمری را تا پیش از اعزام تیم به ازبکستان برگزار کردیم و در دو دیدار دوستانه، خوشبختانه ملی پوشان عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم ملی ترکیبی از بازیکنان جوان و پرتجربه است، فکر می کنم پیروزی پر گل برابر ازبکستان، تا حدودی وضع تیم ملی را مشخص کرد و کادر فنی با ارزیابی دقیق تری می تواند برای اعلام ترکیب نهایی تیم ملی فوتسال به منظور حضور در ویتنام تصمیم گیری کند.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه تیم ملی ایران دوره های قبل جوان تر شده است، نیاز داشتیم دیدارهای تدارکاتی انجام دهیم که پس از ازبکستان دو دیدار دیگر با تیم های لیگ برتری روسیه برگزار می کنیم.

افتخاری اظهار داشت: بازیکنان در اردو به آمادگی لازم رسیدند و نتیجه ان در ازبکستان کاملا مشخص شد. نتایج نیز تا حدودی امیدوار کننده است که کمک بسزایی به کادر فنی می کند تا نفرهای نهایی را انتخاب کنند. همچنین بازیکنان لژیونر حاضر در روسیه نیز با تیم ملی به ایران باز خواهند گشت تا تیم ملی را در رقابتهای جام ملتهای آسیا همراهی کنند.

رئیس کمیته فوتسال افزود: در دور مقدماتی جام ملتهای آسیا مشکلی نخواهیم داشت، اما نباید از حریفان قدری چون تایلند، ژاپن و ویتنام که مدتی است در اسپانیا در اردوی تدارکاتی به سر می برند، غافل بود. حریف دست و پا بسته ای برای تیم های دیگر نخواهیم بود و امیدواریم نتیجه قابل قبولی در این دوره از بازیها کسب کنیم. وی تاکید کرد: قهرمانی مسابقات جام ملتهای فوتسال آسیا به راحتی به دست نمی آید و همه تیم ها برای موفقیت به این مسابقات می آیند و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

افتخاری گفت: خوشبختانه با حمایتهایی فدراسیون فوتبال تیم در شرایط خوبی قرار داریم و امیدوار هستیم با بهترین عملکرد پاسخ حمایتهای مسئولان فدراسیون را بدهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار