|
|
کدخبر: ۱۶۲۴۱۸

دستیاران قلعه نویی نمی توانستند به او کمک کنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال پس از جدایی بازیکنان خود نتوانست برای آنها جایگزینی پیدا کند.

رضا احدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد وضعیت استقلال در سال جاری گفت: استقلال امسال از بابت فوتبالی فراز و نشیب زیادی داشت. تمامی مسائل دست به دست هم داد تا تیم نتواند نتایج خوبی بگیرد. بعد از دیدار مقابل مس که با شکست آبی پوشان همراه شد بازیکنان از لحاظ روحی آسیب دیدند و این مسئله تا جایی پیش رفت که حتی نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.

وی افزود: استقلال امسال چند بازیکن کلیدی خود را از دست داد. جدایی فرهاد مجیدی و مجتبی جباری در نوع عملکرد استقلال تأثیر گذاشت. نفراتی که به تیم اضافه شدند نتوانستند جایگزینان خوبی برای بازیکنان جدا شده باشند.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه چه راهکاری برای رهایی استقلال از این شرایط دارد، خاطر نشان کرد: استقلال نیاز به خانه تکانی دارد البته مشکلی که امسال در تیم وجود داشت و سال آینده نیز مشاهده خواهد شد، میانگین سنی بازیکنان استقلال بالا است و در نهایت این تیم ۵-۶ بازیکن جدید بتواند به ترکیب خود اضافه کند که همین مسئله باعثمی شود همین مشکل را سال آینده مشاهده کنیم.

احدی در پاسخ به این سؤال که خیلی ها این روزها به کادر فنی استقلال اعتراض می کنند و آیا او نیز انتقادی نسبت به این مسئله دارد، یادآور شد: نمی دانیم در باشگاه استقلال چه می گذرد اما اطرافیان سرمربی در هنگامی که مربی دچار مشکل می شود باید به او کمک کنند. در اکثر بازی ها که استقلال دچار مشکل می شد دستیاران نمی توانستند قلعه نویی را کمک کنند البته در فوتبال هر تیمی دچار مشکل می شود. شاید اگر برخی نتایج کمی بالا و پایین می شد استقلال اکنون سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده بود و حتی می توانست قهرمان شود.

وی در مورد انتشار قرارداد بازیکنان استقلال اظهار داشت: همه می دانند بازیکنان قراردادهای میلیاردی می بندند اما باید ببینیم که آیا این بازیکنان در حد میلیارد تومان بازدهی دارند، فکر نمی کنم چنین بازدهی از بازیکنان مشاهده شود. عده ای از بازیکنان حق دارند قرارداد خوبی ببندند اما عده ای واقعا در این حد نیستند. اگر قرارداد بازیکنان دو دهه گذشته استقلال را مشاهده کنید می بینید که پول ها به میلیون هم نمی رسید اما اکنون قرارداد میلیاردی می بندند.

احدی در ادامه تأکید کرد: همه می دانند رقم قراردادها به چه شکلی است و اینکه این مبالغ منتشر شده اتفاق خاصی نیست. نمی دانم انعکاس این مسئله در اذهان مردم چطور است اما مطمئنا برخی ذهنیت ها تغییر کرد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار