|
|
کدخبر: ۱۶۲۷۱۲

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: ما از دهنوی به دلیل انتشار شایعات کذب به کمیته انضباطی شکایت خواهیم کرد.

مسعود تابش در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: ما از دهنوی به دلیل انتشار شایعات کذب به کمیته انضباطی شکایت کرده و اگر لازم باشد قرار داد وی که در باشگاه سپاهان موجود است را منتشر می کنیم.

وی ادامه داد: برخی بازیکنان برای خودنمایی صحبت هایی را بیان می کنند که صحت ندارد و به طور مثال دهنوی مطرح کرده است که با سپاهان قرار داد داخلی یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی داشته است، به خاطر پرسپولیس از آن چشم پوشی کرده است در حالی که اصلا این طور نیست، رقم قرار داد داخلی وی با سپاهان بسیار کم تر از این مبلغی است.

وی در واکنش به صحبت های فتح اله زاده نسبت به بالا بردن قرار داد بازیکنان گفت: متاسفم مدیران دیگر باشگاه ها به جای آنکه درباره تیم خودشان صحبت کنند و صادقانه هزینه هایی که انجام داده اند را بیان کنند به مقایسه دیگر تیم ها می پردازند که کار درستی نیست.

تابش ادامه داد: تیمی مثل سپاهان که بودجه دولتی دارد تمام هزینه هایش مشخص است و ما برای هر کدام باید پاسخگو باشیم.

تیم سپاهان هزینه هایش در حد معقول است و با تمام بازیکنانمان قرار داد مناسب امضا کرده ایم و شرایط در تیم ما مشخص است، به طوریکه محرم نوید کیا به باشگاه می اید و به دلیل مصدومیتی که پیش تر، در زمان فصل سیزدهم داشته است درخواست کسر قرار دادش را می کند.

قائم مقام باشگاه سپاهان افزود: متاسفانه درباره حضور رحمان احمدی در برخی از رسانه ها خلاف واقع نوشته شده است و ماجرای درگیری وی با مسئولان کذب است، وی خیلی محترمانه در باشگاه حضور پیدا کرد با صحبت های انجام شده توافق کردیم و مجوز کتبی دادیم که بتواند به تیم ملی در اردوی آفریقا ملحق شود.

تابش همچنین بیان کرد: صحبت هایی که با کفاشیان انجام دادیم مجوز همراهی پنج بازیکنمان را دریافت کردیم و به نظر نمی رسد جریمه ای درمیان باشد و بقیه ملی پوشان ما در اردوی اتریش به تیم ملی ملحق خواهند شد.

تابش در خصوص وضعیت تیمش برای فصل آینده عنوان کرد: درحال حاضر با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده ایم و لیست مازادی هم نداریم، شرایط تیم سپاهان بستگی به بازی برابر الهلال دارد و کرانچار نیز الان به کار خود در تیم سپاهان ادامه خواهد داد و درباره این موضوع فعلاً صحبت نکرده ایم.

وی بیان کرد: ما امیداریم که به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کنیم ولی اگر این مهم اتفاق نیافتد کارنامه کرانچار را برای ادامه همکاری بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار