|
|
کدخبر: ۱۶۲۷۳۷

دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: با صلاحدید کادر فنی در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان می روم و پس کسب مدال طلا در این میدان به فکر حضور پر قدرت در رقابت های انتخابی تیم ملی خواهم بود.

کمیل قاسمی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر خصوص اعزامش به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: به هر حال من به عنوان یک کشتی گیر وظیفه دارم در هر میدانی که کادر فنی تصمیم بگیرد حاضر شوم به همین منظور وقتی قرار شد در رقابت های قهرمانی آسیا روی تشک حاضر شوم با جدیت بیشتری تمریناتم را دنبال کردم.

وی درباره وضعیت آمادگی جسمانی و فنی خود گفت: خوشبختانه با توجه به تمریناتی که پس از حضور در جام جهانی پشت سر گذاشتم به لحاظ فنی و جسمی شرایط مطلوبی دارم و از هر نظر آماده حضور پر قدرت در مسابقات قهرمانی آسیا هستم.

قاسمی در پاسخ به این سوال که پیش بینی چه مدالی را برای خود دارد گفت: در سال ۲۰۱۱ به مدال نقره آسیا رسیدم به همین منظور محکوم به کسب مدالی خوشرنگ تر هستم که با توجه به شرایطی که دارم تلاش می کنم صاحب مدال طلای این رقابتها شوم.

آزادکار وزن ۱۲۵ کیلو گرم کشورمان درباره مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی نیز اظهار کرد: به هر حال طبق اعلام کادر فنی حضور همه کشتی گیران مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابتهای انتخابی الزامی است در نتیجه من نیز مطمئن باشید پس از قهرمانی در آسیا تمام فکر و ذهنم را به حضور در این میدان و پوشیدن دوبنده تیم ملی معطوف خواهم کرد.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در وزن ۱۲۵ کیلو گرم روز چهارشنبه(۳ اردیبهشت ماه) در شهر آستانه قزاقستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار