|
|
کدخبر: ۱۶۲۸۰۲

رئیس فدارسیون وزنه برداری در گفت و گو با فارس مطرح کرد:

رئیس فدراسیون وزنه برداری شایعه تعطیلی اردوی تیم ملی جوانان به خاطر دوپینگ را تکذیب کرد!

حسین رضازاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی در مورد اینکه آیا تیم ملی جوانان به رقابت های قهرمانی جهان در کازان اعزام خواهد شد، گفت: طبق برنامه کادرفنی پیش می رویم و در حال هماهنگی برای اعزام تیم هستیم، ضمن اینکه اردوی تیم ملی جوانان فقط به خاطر نزدیک بودن فصل امتحانات به پایان رسید.

وی ادامه داد: اتفاقا برای هماهنگی خروجی ۵ وزنه بردار تیم ملی جوانان روز گذشته نامه ای را به نهادهای مربوطه ارسال کردیم. برای حضور در این رقابت ها نیز سعی می کنیم تیم کامل ۸ نفره را اعزام کنیم با این حال برای اعزام نیز طبق اعلام کادر فنی عمل خواهیم کرد.

رضازاده در خصوص نارضایتی حسین توکلی، سرمربی تیم ملی جوانان از شرایط این تیم پس از تعطیلات عید گفت: او اعتقاد داشت که شرایط ملی پوشان از لحاظ آمادگی جسمانی خوب نیست و عده ای از آنها در تعطیلات عید تمرینات خود را رها کرده اند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در مورد شایعه تعطیلی اردو به خاطر مثبت شدن دوپینگ چند وزنه بردار گفت: تیم ملی هنوز در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده، نادو نیز از تیم ملی جوانان تست نگرفته است.

وی افزود: نمی دانم چرا برخی این شایعات را مطرح می کنند. اردوی تیم ملی بخاطر در پیش بودن امتحانات و سپس به دلیل نا آماده بودن برخی ملی پوشان تیم ملی جوانان و پایین بودن رکوردهایشان پس از ۱۲ روز تعطیل شد و دلیل دیگری هم نداشت.

رضازاده گفت: شرایط مسابقات جهانی با آسیایی متفاوت است و رکوردها نیز زمین تا آسمان فرق دارد و توکلی به همین دلیل نگران بود، با این حال تا زمان اعزام طبق برنامه پیش خواهیم رفت.

وی در پایان مورد شرایط تیم ملی بزرگسالان گفت: ۷۵ درصد اردوی چابکسر برای این تیم قطعی شده است و از ۱۵ اردیبهشت اردوی این تیم به احتمال زیاد در این شهرستان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار