|
|
کدخبر: ۱۶۲۸۲۹

روی «وایت بُرد» نوشتم باید در لیگ برتر بمانیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی بقا در لیگ برتر را حق تیمش می داند.

محمود یاوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمابتدا در خصوص تقابل تیمش با پیکان در بازی پلی آف لیگ برتر گفت: دو تیم پیکان و سیاه جامگان از تیم های شایسته لیگ دسته اول بودند که بازی کردن مقابل هر یک از آنها شرایط خاص خودش را دارد. پیکان تیم خوبی است که چند بازیکن این تیم سابقه حضور در لیگ برتر را هم دارند. از طرفی فرهاد کاظمی یک مربی فهیم و باتجربه است ولی با این حال ما می خواهیم پیکان را ببریم، چون ماندن در لیگ برتر حق مسلم فجرسپاسی است.

وی در ادامه افزود: هر چند این اتفاق کمی دیر عملی شده ولی ما می خواهیم در این دو بازی ماندن خود را قطعی کنیم. البته کار فجر نباید به اینجا می کشید ولی داوری ها خیلی تیم مان را آزار داد. این موضوع در ۸ بازی به ضرر ما بود ولی با این حال باید از مسئولان سازمان لیگ، کمیته برگزاری مسابقات، کمیته داوران و کمیته انضباطی تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در مورد اینکه تیمش باید در دیدار رفت پلی آف لیگ برتر میزبان پیکان باشد، گفت: وقتی قرار است برای ماندن در لیگ برتر تلاش کنیم دیگر فرقی ندارد که شرایط چگونه باشد. فجرسپاسی تنها باشگاهی است که اسم شهید روی آن قرار دارد و با تمام وجود آماده هستیم تا در دو بازی رفت و برگشت نتیجه دلخواه را بگیریم.

یاوری در پاسخ به این سوال که آیا از پیروزی مقابل پیکان مطمئن هستید خاطرنشان کرد: شما دوست دارید که من با قاطعیت از برد صحبت کنم ولی می خواهم طور دیگری صحبت کنم. روی تخته وایت برد نوشته ام که باید پیکان را ببریم و همه برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم. با تمامی احترامی که برای کاظمی و تیمش قائلم باید بگویم فقط دنبال شکست دادن این تیم هستیم.

یاوری در پاسخ به این سؤال که تقابل با فرهاد کاظمی را چگونه ارزیابی می کند، افزود: این درست است که من از تمام مربیان مسن تر هستم اما به همه آنها احترام می گذارم و معتقدم کلیه مربیان ایرانی از من فهیم تر هستند. برای کاظمی هم احترام قائلم ولی من هم به عنوان مربی فجرسپاسی در کنار شاگردانم تلاش می کنم تا به آنچه که می خواهم برسم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار